Business Hi-Tech

Bilanţ Glovo la 7 luni: 300.000 de produse livrate, 2.000 de curieri şi 150 de parteneri pe piaţa locală

Bilanţ Glovo la 7 luni: 300.000 de produse livrate,...

Autor: Ioana Nita

17.01.2019, 00:05 701

Glovo, start-up-ul înfiinţat în 2015 în Barcelona care le permite utilizatorilor de smartphone-uri să comande direct de pe mobil orice îşi doresc, a inter­me­diat în decurs de şapte luni de la in­tra­rea pe piaţa locală vânzarea a 300.000 de produse în valoare totală de peste 7,5 mil. lei, majoritatea – circa 75-80% - fiind din categoria restaurante.

„Valoarea medie a unei comenzi s-a situat la 50 lei. În prezent avem înrolaţi peste 2.000 de curieri şi peste 150 de parteneri“, a declarat Victor Răcăriu, directorul general al Glovo România. Start-up-ul spaniol s-a lansat pe piaţa din România, în Bucureşti, în primăvara anului trecut, investiţia alocată pentru dezvoltarea locală ridicându-se la 2 milioane euro pentru doi ani. În prima jumătate a acestui an, aplicaţia urmează să fie lansată şi în Cluj-Napoca, Timişoara şi Iaşi. Răcăriu estimează că start-up-ul va ajunge la pragul de rentabilitate pe plan local la finalul acestui an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO