Business Hi-Tech

Black Friday 2018 a generat creşteri de până la 100% pentru marii retaileri online din România, indiferent de industrie

Black Friday 2018 a generat creşteri de până la 100%...

Autor: Ioana Nita

20.11.2018, 00:05 664

Pe lângă produse electro-IT, românii au cumpărat şi foarte multe articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte, mobilă şi obiecte decorative, precum şi cărţi sau produse naturiste.

 

Campania de reduceri Black Friday de anul acesta a generat creşteri ale vânzărilor pentru toţi marii retaileri online din România, indiferent de industria în care activează - electro-IT, fashion, home & deco, cărţi sau produse naturiste, rata de creştere ajungând chiar şi la peste 100%. Avansul faţă de campania de anul trecut variază pentru fiecare retailer în parte, în condiţiile în care fiecare a avut o abordare diferită a conceptului de Black Friday - în cazul unor jucători perioada de reduceri nu a avut loc doar vineri, ci a fost extinsă şi pe parcursul weekendului.

Pe segmentul electro-IT, pe lângă retailerii online eMAG şi evoMAG, care au anunţat încă de zilele trecute rezultalele campaniei de Black Friday de anul acesta – vânzări de

459,56 mil. lei (98,47 mil. euro) într-o singură zi (16 noiembrie), plus 28% faţă de 2017, respectiv vânzări de 4,6 mil. euro în perioada 1-16 noiembrie, magazinul online ideall.ro a anunţat o majorare a vânzărilor cu 45%, la peste 5 mil. euro în perioada 16-18 noiembrie, iar F64, cel mai mare retailer de echipamente şi accesorii foto şi video din România, a încasat 8,9 mil. lei (1,9 mil. euro) în weekendul de Black Friday din peste 6.500 de comenzi primite.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO