Business Hi-Tech

Black Friday 2022: eMAG a vândut într-o zi, alături de companiile active în marketplace, 2,1 milioane de produse, în valoare de 633 mil. lei. Numărul maxim de vizitatori simultani a fost de 380.419

Black Friday 2022: eMAG a vândut într-o zi, alături de...

Autor: Adrian Seceleanu

12.11.2022, 00:10 569

eMAG, cel mai mare retailer online de pe piaţa locală, a înregistrat în data de 11 noiembrie, când a organizat evenimentul de shopping Black Friday, vânzări de 633 mil. lei, conform datelor din platformă puse la dispoziţia mass-media în timp real. Cifrele menţionate sunt cele afişate de platformă imediat după trecerea în data de 12 noiembrie.

Retailerul nu blocase, la ora publicării acestei ştiri, accesul la ofertele de Black Friday, iar suma totală a vânzărilor ajunsese la 00,15 la 636 mil. lei, aproape de ţinta anunţată de companie, de 639 mil. lei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO