♦ eMAG organizează în acest an a 14-a campanie de Black Friday ♦ În ediţia de Black Friday din acest an, eMAG împreună cu sellerii din marketplace au pregătit 1,5 milioane de oferte ♦ „Dacă în 2011 înregistram vânzări de 8 milioane de lei în campania de Black Friday, în 2023 am ajuns la vânzări de 731 de milioane de lei“.
Grupul eMAG, unul dintre cei mai mari retaileri din regiune, organizează cea de-a 14-a ediţie de Black Friday anul acesta şi estimează vânzări de aproximativ 800 de milioane de lei, cu 69 de milioane de lei mai mult faţă de ediţia din 2023.
„Ne pregătim să începem cea mai fierbinte săptămână din an, chiar dacă este în luna noiembrie. Black Friday este ziua din an în care comerţul online e mai mare decât cel offline, chiar dacă per total, pe tot anul, comerţul online este undeva la 10-11% din total comerţ în România. Ne-am pregătit cu peste 1,5 milioane de oferte la cel mai bun preţ din an, dar şi dobândă zero la plata în rate atât pe termen scurt – patru rate fără dobândă direct din contul eMAG pentru 2,5 milioane de români – pentru cei care achiziţionează produse de uz curent, cât şi pe termen lung – până la 40 de rate cu dobândă zero prin cardurile de credit oferite de partenerii noştri“, a spus Tudor Manea, CEO al grupului eMAG, în cadrul unei conferinţe de presă organizate de companie.