Update 10: Peste 2,9 milioane de produse în valoare de peste 835 mil. lei au fost comandate de mai bine de 596.000 de clienţi în aproape 14 ore de la startul campaniei de Black Friday. Peste 82% dintre comenzi au fost plasate la easybox (în localităţile unde easyboxurile sunt disponibile).
Numărul de selleri cu produse în campania de Black Friday a crescut pe parcursul zilei şi a depăşit pragul de 12.800 după aproape 14 ore de la startul ediţiei din acest an. Numărul de produse vândute din marketplace-ul eMAG a depăşit pragul de 860.000.
Update 9: Vânzări de peste 810 mil. lei în aproape 13 ore de la startul campaniei de Black Friday. Peste 574.000 clienţi au comandat peste 2,78 de milioane de produse. Dintre acestea, 73,35% sunt plătite cu cardul, iar 23,74% sunt luate cu plata în rate.
Numărul de selleri cu produse în campania de Black Friday a crescut pe parcursul zilei şi a depăşit pragul de 12.700 după aproape 13 ore de la startul ediţiei din acest an. Numărul de produse vândute din marketplace-ul eMAG a depăşit pragul de 813.000.
Cele mai comandate produse rămân în continuare detergenţii şi soluţiile de curăţat (peste 627.000 de produse), urmate de cosmetice şi produsele de îngrijire a părului (peste 526.783), scutece şi accesorii (348.722) şi produsele pentru mobilă şi casă (181.167).
Update 8: eMAG este la un pas să atingă pragul de 800 de milioane de lei vânzări în campania de BF din acest an. După aproape 12 ore de la startul campaniei eMAG a depăşit vânzări de 792 de mil. lei, cu peste 2,7 milioane de produse.
Numărul total de clienţi care au comandat în cele aproape 12 ore a ajuns la 558.055.
Numărul de selleri cu produse în campania de Black Friday a crescut pe parcursul zilei şi a ajuns la 12.578 după aproape 12 ore de la startul campaniei. Iar numărul de produse vândute din marketplace-ul eMAG a ajuns la 785.619.
Update 7: Vânzări de peste 750 de milioane de lei în aproape 10 ore de la începutul campaniei de Black Friday. eMAG şi-a propus să depăşească pragul de 800 de milioane de lei vânzări în campania de BF din acest an.
Consumatorii au comandat peste 2,5 milioane de produse în primele aproape 10 ore de la startul campaniei de Black Friday. Numărul total de clienţi care au comandat în acest timp a ajuns la 524.459. Cele mai comandate produse sunt detergenţii şi soluţiile de curăţat (579.915 de produse), urmate de cele cosmetice şi produse de îngrijire a părului (481.009 de produse).
Numărul de selleri cu produse în campania de Black Friday a crescut pe parcursul zilei şi a ajuns la 12.299 după aproape zece ore de la startul campaniei. Iar numărul de produse vândute din marketplace-ul eMAG a ajuns la 717.971.
Update 6: Consumatorii au comandat peste 2,4 milioane de produse, în valoare totală de peste 730 milioane de lei în primele nouă ore de la startul campaniei de Black Friday din aces an. Numărul total de clienţi care au comandat în cele nouă ore a ajuns la 509.392.
Numărul de selleri cu produse în campania de Black Friday a crescut pe parcursul zilei şi a ajuns la 12.169 după nouă ore de la startul campaniei. Iar numărul de produse vândute din marketplace-ul eMAG a ajuns la 686.957.
Update 5: Un număr de peste 2.371.000 de produse au fost achiziţionate de consumatori în primele opt ore de la startul campaniei de Black Friday a eMAG. Numărul total de clienţi, în opt ore de campanie, a ajuns la 493.100., iar valoarea vânzărilor a depăşit 709 de milioane de lei. Aproximativ 73,35% dintre plăţi au fost făcute cu cardul.
Campaniei de Black Friday din acest an s-au alăturat peste 12.000 de selleri care au completat ofertele eMAG cu produsele lor. Numărul de produse vândute din marketplace-ul eMAG în opt ore de campanie de BF a ajuns la 653.193.
Update 4: Peste 2.254.000 de produse au fost achiziţionate de consumatori în primele şapte ore de la startul campaniei de Black Friday. Numărul total de clienţi în cele şapte ore de campanie a depăşit 470.000. Peste 83% din comenzi vor fi livrate la easybox (în localităţile disponibile). Valoarea vânzărilor a depăşit 680 de milioane de lei în primele şapte ore de BF 2024, iar 73,35% dintre plăţi au fost făcute cu cardul.
Numărul de selleri cu produse în campania de Black Friday din acest an a ajuns la 11.758. Iar numărul de produse vândute din marketplace-ul eMAG a ajuns la 608.767.
Update 3: Primele şase ore de la începutul campaniei de Black Friday aduc vânzări de peste 652,2 de milioane de lei. Numărul de produse vândute a ajuns la 2.138.361, cu 4,8 produse/client. Numărul de selleri din marketplace-ul eMAG cu comenzi în Black Friday a ajuns la 11.503. Iar numărul de produse vândute din marketplace-ul eMAG este de 562.433.
Update 2: După cinci ore şi jumătate de la startul campaniei de Black Friday, valoarea vânzărilor a depăşit 634,9 milioane de lei. Cu 2.069.090 de produse cumpărate. Şi numărul de selleri participanţi în cadrul campaniei de Black Friday a crescut, ajungând la 11.340.
Update 1: În primele patru ore de la începutul campaniei de Black Friday a eMAG din acest an s-au înregistrat comenzi în valoare de peste 620,6 milioane de lei, arată datele de pe platforma eMAG care urmăreşte evoluţia vânzărilor în cea de-a 14-a ediţie a celui mai aşteptat eveniment de shopping din an. Black Friday 2024 la eMAG a început la ora 7:15. De la începutul campaniei şi până în prezent (ora 12.16), eMAG a vândut 1.988.387 de produse.
eMAG are la promoţie peste 1,5 milioane de produse în campania de Black Friday 2024, acestea fiind atât ale eMAG cât şi ale sellerilor prezenţi în platforma marketplace eMAG care participă la campania de BF din acest an. Până în acest moment numărul sellerilor care participă în cadrul Black Friday depăşeşte 11.150.
Valoarea medie plătită de un client pe o comandă este de 1.553 lei, potrivit aceleiaşi surse. De asemenea, în top 10 judeţe cu cele mai mari valori inregistrate la nivel de client se află Bucureştiul – unde un client a cumpărat în valoare de 1.601 Lei, urmat de Constanţa - 1.591 lei / client -, Dolj - 1.579 lei / client, Bihor -1.552 lei / client – şi Giurgiu - 1.539 lei / client. Ilfov ocupă locul şase în top, cu o valoare de 1.534 lei / client.
Clienţii Genius au plătit o valoare mai mare a comenzilor, de 1.569 lei / client.
Din totalul achiziţiilor, 73,35% au fost plătite cu cardul, iar 22,46% dintre acestea sunt plătite în rate. Peste 2,5 milioane de clienţi sunt eligibili pentru eMAG/ My Wallet, soluţia care îi ajută să eşaloneze plata cumpărăturilor în 4 rate fără dobândă sau pentru a amâna plata cu 30 de zile.
Ştirea iniţială
După primele trei ore de la startul Black Friday eMAG, clienţii au comandat peste 1,6 milioane de produse, în valoare totală de 524 milioane de lei, provenind din oferta eMAG şi a comercianţilor care vând prin Marketplace. Produsele care au înregistrat cele mai multe comenzi au fost electrocasnicele mici, jucăriile, produsele cosmetice şi de îngrijire personală, băcănie şi băuturi, telefoane mobile, laptopuri şi IT.
Clienţii Genius au plasat comenzi cu valoare mai mare cu 11% comparativ cu anul trecut, din categorii diverse. Ei au comandat, în medie, şase produse, care beneficiază de transport gratuit la easybox. De Black Friday, clienţii care vor opta pentru un abonament Genius vor beneficia şi de 6 vouchere la eMAG, cu o valoare totală de 150 de lei şi de un voucher surpriză pe Fashion Days. Cei care îşi reînnoiesc abonamentul vor primi câte un voucher în valoare de 30 lei şi la eMAG şi la Fashion Days.
„Electrocasnicele mici - aspiratoare, cafetiere, blendere, roboţi de bucătărie şi produsele de îngrijire a locuinţei - au fost vedetele primelor ore de cumpărături de Black Friday, cu 97.000 de unităţi comandate. În continuare clienţii pot descoperi cele mai bune preţuri din an la milioane de produse pentru orice nevoi, alături de oferte pe care le găsesc pe eMAG doar astăzi: vacanţe, vouchere de avion, maşini şi motociclete, servicii medicale, o mulţime de experienţe inedite, dar şi carne de porc şi mezeluri,” a spus Tudor Manea, CEO eMAG.