♦ „În prima jumătate a anului, am recrutat aproximativ 70 de persoane, dintre care 50% pentru sediul din Bucureşti, 35% pentru Slobozia şi 15% pentru Buzău.“
Blue Point Telecom, compania locală specializată în furnizarea de servicii de tip call-center, are în plan să-şi majoreze anul acesta afacerile cu circa 15% faţă de 2016, acestea urmând să ajungă astfel la peste 15 milioane de lei (3,4 milioane euro).
„Veniturile din prima jumătate a anului 2017 au fost similare cu cele din aceeaşi perioadă a anului trecut. Estimăm o creştere a veniturilor de aproximativ 15% pentru anul acesta, peste 60% fiind generate de sediul din Bucureşti, iar diferenţa, de centrele din provincie”, a declarat pentru ZF Violeta Roşu, managing partner în cadrul Blue Point, alături de Liviu Preoteasa. Anul trecut compania a înregistrat o cifră de afaceri netă de 13 mil. lei (2,9 mil. euro), plus 25% faţă de 2015, şi un profit net de 2,7 mil. lei, în creştere cu peste 50%, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.