Business Hi-Tech

Blugento din Cluj-Napoca atrage o investiţie de 1 milion de euro cu care vrea să accelereze extinderea la nivel internaţional

Blugento din Cluj-Napoca atrage o investiţie de 1 milion...

Autor: Alexandra Cepăreanu

25.06.2019, 13:04 622

Compania clujeană Blugento, specializată în furnizarea de soluţii de eCommerce bazate pe platforma Magento a primit o investiţie în valoarea de 1 milion de euro din partea grupul polonez R22, pentru un pachet minoritar de acţiuni, 31%, bani cu care Blugento vrea să accelereze extinderea companiei la nivel internaţional, potrivit reprezentanţilor comapniei Blugento.

„Parteneriatul cu grupul R22 ne va ajuta să ne atingem obiectivele de dezvoltare, să creăm soluţii de comerţ electronic pentru întreprinderile mici şi mijlocii şi să ne extindem la nivel internaţional. Sprijinul R22 include nu numai finanţarea pentru dezvoltare, ci şi accesul la know-how şi la o bază de peste 250.000 de clienţi ai Grupului”, a spus Sandu Băbăşan, CEO Blugento.

Tranzacţia a fost asistată de Casa de Avocatură Laurenţiu, Laurenţiu & Associates- Attorneys at law (LLA), iar în urma noii fuziuni de capital compania specializată în furnizarea de soluţii ecommerce a fost evaluată la aproximativ 3,8 milioane de euro.

„Planurile noastre de extindere vizează atât pieţe noi, cât şi produse noi. Am construit un portofoliu cuprinzător de servicii şi instrumente care permit antreprenorilor să îşi dezvolte afacerea online şi să le sprijine în automatizarea proceselor de business. Blugento este un instrument unic care permite crearea rapidă şi la costuri reduse de magazine online profesioniste. Compania şi-a dovedit valoarea pe piaţa românească şi este pregătită pentru o expansiune internaţională”, a adăugat Jakub Dwernicki, CEO al R22. 

Implementarea platformei Blugento permite construirea unui magazin online de la zero, într-o singură zi, clienţii având acces la toate funcţionalităţile oferite de platforma Magento, adaptate la piaţa din România din punct de vedere fiscal şi legislativ. Blugento are în prezent peste 300 de clienţi şi oferă o gamă completă de servicii de ecommerce, necesare succesului unui magazin online: infrastructură tehnică, hosting, update-uri de securitate, integrare cu servicii de marketing şi alte servicii conexe comerţului online.

În 2018, vânzările generate de magazinele online prin platforma Blugento au fost la de 2,5 ori mai mari decât în 2017, iar pentru 2019 compania estimează că acestea vor depăşi 60 de milioane de lei.

De altfel, Blugento a încheiat anul trecut cu afaceri de 1,6 milioane lei, de 2,5 ori mai mari decât în 2017, creşterea fiind generată de atragerea unor proiecte mari, potivit datelor ZF.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO