Business Hi-Tech

Bogdan Colceriu, fondator Frisbo, platformă ce preia depozitarea, ambalarea şi livrarea comenzilor online: „În 2022 vizăm extinderea operaţiunilor în Benelux, Estonia, Lituania şi Finlanda. Până la finalul anului, vom opera în aproape toată Europa”

Bogdan Colceriu, fondator al Frisbo

Bogdan Colceriu, fondator al Frisbo

Autor: Alexandra Cepăreanu

21.03.2022, 11:21 128

Startup-ul românesc Frisbo, care a dezvoltat o platformă de e-fulfillment care preia depozitarea, ambalarea şi livrarea comenzilor online, anunţă extinderea operaţiunilor în Marea Britanie, Spania, Italia şi Austria, în primele luni ale acestui an, facilitând astfel logistica magazinelor online din Europa care doresc să vândă pe aceste pieţe, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii companiei.

„Anul acesta, ne propunem să deschidem accesul către mai multe pieţe şi să le oferim clienţilor posibilitatea să se extindă şi în ţări din afara Uniunii Europene, începând cu Marea Britanie. Astfel, cel mai probabil până la finalul lui 2022, vom opera în aproape toată Europa”, a spus Bogdan Colceriu, fondator al Frisbo.

În prezent, Frisbo – lansată în 2014 - operează 25 de depozite în ţări precum Marea Britanie, Austria, Spania, Italia, Germania, Cehia, Polonia, Slovacia, Ungaria, Republica Moldova, România, Bulgaria şi Chile, care deservesc peste 200 de comercianţi online, integrându-se cu cele mai populare platforme de e-commerce şi marketplace-uri din regiune.

Pentru anul în curs, Frisbo vizează extinderea operaţiunilor în Benelux, Estonia, Lituania şi Finlanda şi estimează o dublare a cifrei de afaceri. Potrivit reprezentanţilor companiei, numărul de clienţi a crescut anul trecut cu 70%, iar pentru anul în curs, reprezentanţii Frisbo estimează o creştere continuă a numărului de clienţi, în contextul extinderii pe noi pieţe.

„În ceea ce priveşte 2021, acesta a fost un an plin de provocări pentru industria de logistică din cauza blocajelor înregistrate în lanţurile de aprovizionare, deşi potenţialul de creştere la nivelul industriei era unul mare. În multe dintre industrii, termenele de livrare au crescut foarte mult, şi cum domeniul vânzărilor online este mai degrabă un business care necesită stocuri de marfă, acest fenomen a afectat multe afaceri”, a adăugat Bogdan Colceriu.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO