Business Hi-Tech

Bolt a obţinut o finanţare de 150 mil. euro: „Plănuim să lansăm soluţii inovatoare, cum ar fi verificarea facială a şoferului şi monitorizarea automată a călătoriei, folosind machine learning”

Bolt a obţinut o finanţare de 150 mil. euro:...

Autor: Alexandra Cepăreanu

16.12.2020, 16:18 81

Start-up-ul de origine estoniană Bolt, care înregistrează peste 50 de milioane de utilizatori în peste 40 de ţări din Europa şi Africa, a obţinut suma de 150 de milioane de euro într-o rundă de finanţare condusă de D1 Capital Partners, o firmă globală de investiţii care operează pe pieţele publice şi private, cu participarea Darsana Capital Partners, companie de investiţii orientată pe proiecte pe termen lung, în companii globale, transmit reprezentanţii Bolt printr-un comunicat de presă.

„În 2021 vrem să facem eforturi susţinute să devenim liderul industriei în materie de siguranţă şi calitate a platformei. Plănuim să lansăm soluţii şi mai inovatoare, cum ar fi verificarea facială a şoferului şi monitorizarea automată a călătoriei, folosind machine learning pentru a preveni eventualele incidente”, a spus Markus Villig, CEO şi co-fondator Bolt.

El a adăugat că în pofida efectelor negative aduse de pandemia de COVID-19, Bolt a cunoscut o creştere semnificativă în ultimul an. „Aproape că ne-am dublat numărul de utilizatori şi am lansat serviciile noastre - de la ride-hailing la micromobilitate şi livrare de alimente - în 50 de oraşe noi.”

În continuare, Bolt va investi suma primită în urma ultimei finanţări pentru a spori şi  siguranţa şi calitatea produselor pe care le pune la dispoziţia clienţilor, pe măsură ce serviciile de ride-hailing, micromobilitate şi livrare de alimente în Europa şi Africa continuă trendul de creştere.

„Ne bucurăm să colaborăm cu Bolt. Suntem optimişti în ceea ce priveşte oportunitatea de creştere pentru Bolt după pandemia COVID-19 şi vom sprijini compania, pe măsură ce investeşte în inovaţie în următorii ani”, a spus Dan Sundheim, fondatorul D1 Capital.

Pe parcursul anului 2020, Bolt s-a extins în 200 de oraşe din 40 de ţări şi a ajuns astfel la 50 de milioane de utilizatori la nivel global. În ceea ce priveşte serviciul de ride-hailing, Bolt are în plan să lanseze trotinete în peste 100 de oraşe în sezonul viitor, iar în ceea ce priveşte serviciul Bolt Food, lansat în 2019, este disponibil în prezent în 16 ţări şi 33 de oraşe.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Power Summit’24
AFACERI DE LA ZERO