Business Hi-Tech

Bolt Business, divizia pentru transport corporate din cadrul Bolt, creştere globală de peste 400% a veniturilor în 2022. În România, Bolt Business are peste 3.000 de clienţi companii. „Am crescut şi vom creşte în continuare numărul de curse”

Bolt Business, divizia pentru transport corporate din...

Autor: Alexandra Cepăreanu

09.01.2023, 11:27 111

Bolt Business, divizia care facilitează furnizarea de servicii de transport corporate prin intermediul platformei pentru clienţi mari corporativi din întreaga Europă, anunţă o creştere a veniturilor de la începutul anului 2022 cu 425%, pe fondul revenirii la regimul de lucru hibrid sau integral de la birou, arată un comunicat transmis de reprezentanţii companiei. Astfel, numărul de utilizatori unici pe platforma Bolt Business a crescut cu 400% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, numărul de comenzi crescând în acelaşi ritm.

De asemenea, creşterea înregistrată în România a depăşit 400% în aceeaşi perioadă, fiind determinată de intensificarea activităţii companiilor client existente, alături de contractarea de noi clienţi.

„Călătoriile în interes de serviciu traversează o perioadă de schimbări fără precedent. Pandemia a afectat puternic companiile, acum recesiunea economică este o provocare pentru toate sectoarele, iar schimbările climatice reprezintă o preocupare majoră pentru toată lumea. (...) Vedem cum companiile au o dorinţă din ce în ce mai mare de a promova colaborarea faţă în faţă între colegi, după ani în care au stat în spatele unui ecran. Oricine gestionează călătoriile în interes de serviciu trebuie să găsească un punct de echilibru între siguranţa angajaţilor, costuri şi sustenabilitate (...)”, a transmis Nick Powell, VP Bolt Business.

În România, Bolt Business are peste 3.000 de clienţi companii, ai căror angajaţii folosesc serviciile Bolt Business pentru întâlnirile de business din oraş sau din apropierea oraşelor mari, sau seara şi noaptea, când se întorc acasă de la serviciu.

„Obiceiurile utilizatorilor Bolt Business în România ne arată că transportăm angajaţii clienţilor noştri în siguranţă şi că am crescut şi vom creşte în continuare numărul de curse, pe măsură ce tot mai multe companii revin la modul de funcţionare tradiţional sau hibrid şi reiau întâlnirile faţă în faţă cu clienţii lor”, a spus Daniel Simion, Country Manager al Bolt Business România.

Bolt Business îşi propune să faciliteze furnizarea de servicii de transport corporate confortabile pentru angajaţi. La nivel global, aceasta include transportul la cerere, închirierea de maşini şi închirierea de scutere şi biciclete electrice, toate acestea putând fi gestionate printr-o singură platformă, care oferă control şi vizibilitate.

„Chiar dacă mediul de business rămâne dificil, oboseala cauzată de apelurile video este reală, fapt care va duce la o creştere a întâlnirilor faţă în faţă, în special cu parteneri externi. Prin combinaţia de accesibilitate, fiabilitate şi siguranţă a transportului, alături de instrumentele de management al cheltuielilor foarte performante la nivel de industrie, suntem bine poziţionaţi pentru a ne continua creşterea şi în 2023”, a mai spus Nick Powell.

Compania estoniană Bolt are peste 100 de milioane de utilizatori în 45 de ţări şi peste 500 de oraşe din Europa şi Africa. Compania urmăreşte să accelereze tranziţia de la maşinile personale la mobilitatea partajată, oferind alternative mai bune pentru fiecare domeniu de utilizare, inclusiv transport la cerere, maşini şi trotinete electrice închiriate, livrare de mâncare şi de produse alimentare şi nealimentare.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO