Business Hi-Tech

Bonnap.eco în parteneriat cu Yves Rocher: Vrem să vindem 10.000 de pachete cu produse cosmetice până la finalul lui 2022

Bonnap.eco în parteneriat cu Yves Rocher: Vrem să...

Autor: Ioana Nita

07.04.2022, 00:02 163

Start-up-ul local bonapp.eco, care a lansat la finalul anului trecut aplicaţia mobilă cu acelaşi nume prin care vrea să combată risipa alimentară sau a altor produse cu dată de expirare, a încheiat recent un parteneriat cu brandul de origine franceză Yves Rocher, ţinta fiind de a vinde 10.000 de pachete cu produse cosmetice până la sfârşitul lui 2022. Practic, produsele Yves Rocher care mai au câteva luni până la data expirării pot fi achiziţionate acum din unele dintre magazinele companiei din Bucureşti prin aplicaţia mobilă bonapp.eco, preţurile fiind cu cel puţin 60% mai mici. Până în prezent, şase magazine Yves Rocher s-au alăturat reţelei bonapp.eco în Bucureşti, iar în curând se vor alătura şi alte puncte de vânzare ale brandului din România.

„Prin parteneriatul nostru cu Yves Rocher România, o companie care are 44 de magazine în ţară, ne extindem lupta împotriva risipei asupra unei noi categorii de produse – frumuseţe şi cosmetice. Cu acest parteneriat nou, baza noastră de utilizatori aflată în creştere poate achiziţiona acum produse de frumuseţe care se aproprie de data expirării, la un preţ redus. Indiferent dacă ne luptăm cu risipa alimentară sau cosmetică, valorile noastre rămân aceleaşi: suntem hotărâţi să transformăm provocările de mediu şi economice cauzate de surplusul de produse într-o oportunitate sustenabilă de afaceri în folosul tuturor. Mai mult ca niciodată, soluţia noastră apare ca o victorie pentru consumatori, o victorie pentru comercianţi şi o soluţie pentru planetă”, a declarat Grégoire Vigroux, cofondatorul bonapp.eco.

„La Yves Rocher, credem în impactul pozitiv al naturii asupra stării noastre de bine. Când suntem conectaţi cu natura, contribuim la construirea unei lumi mai dedicate celor din jur şi mediului. Acum, mai mult ca niciodată, trebuie ca fiecare dintre noi să treacă la acţiune. 100% din produsele noastre sunt concepute pentru a reduce impactul asupra mediului înconjurător, reducem din ce în ce mai mult greutatea ambalajelor produselor (mai puţin plastic, mai puţină hârtie). Din octombrie 2020, toate sticlele noastre sunt realizate din 100% plastic reciclat. Ambiţia brandului este să fie neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon în toate activităţile sale din locul său de origine, La Gacilly, Franţa, până în 2025. Suntem prima companie internaţională de cosmetice care face o astfel de mişcare. Parteneriatul cu bonapp.eco înseamnă pentru noi un alt angajament important ce ţinteşte spre a reduce orice risipa posibilă a cosmeticelor în surplus”, a detaliat Andreea Ivan, Manager General al Yves Rocher România.

În patru luni de la lansare, aplicaţia bonapp.eco a fost descărcată de peste 30.000 de utilizatori. Până acum, startup-ul a salvat de la risipă peste 3.000 de pachete cu mâncare în Bucureşti. Prin intermediul aplicaţiei mobile bonapp.eco, consumatorii economisesc între 40% şi 80% când achiziţionează alimente şi, de acum încolo, şi produse de frumuseţe. Peste 150 de parteneri sunt afiliaţi bonapp.eco, majoritatea magazine alimentare, restaurante, benzinării, patiserii, cafenele, hoteluri şi magazine de frumuseţe.

Start-up-ul românesc a atras la începutul acestui an o investiţie de început în valoare de 800.000 EUR pentru a se extinde în afara Bucureştiului. În prezent, compania angajează echipe de vânzări, precum şi City Managers, în Cluj, Timişoara şi Iaşi, în timp ce angajările în Europa de Est vor începe mai târziu în acest an. Află mai multe la www.bonapp.eco.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO