Business Hi-Tech

Bottegaverde.ro: Anul acesta de Black Friday mizăm pe vânzări mai mari cu 40% faţă de 2018

Bottegaverde.ro: Anul acesta de Black Friday mizăm pe...

Autor: Ioana Nita

18.11.2019, 16:08 108

Magazinul online BottegaVerde.ro, specializat pe comercializarea locală a brandului italian de cosmetice naturale cu acelaşi nume, estimează că vânzările de Black Friday de anul acesta vor fi cu 40% mai mari comparativ cu 2018. Gama Bottega Verde, brand italian cu o vechime de 40 ani, cuprinde o serie de produse pentru îngrijirea corpului, produse de make-up şi parfumuri.

“Black Friday şi perioada sărbătorilor sunt momente foarte importante pentru bottegaverde.ro pentru că produsele au poziţionarea de preţ şi calitate perfecte pentru a le transforma în cadouri de sezon. În weekend-ul de Black Friday înregistrăm cu un volum de comenzi de 15 ori mai mare decât într-un weekend obişnuit”, a declarat  Alexandru Diaconu, antreprenorul local care a adus oficial în România brandul Bottega Verde în 2015.

Anul acesta, Bottegaverde.ro a organizat Black Friday în weekendul 15-17 noiembrie, reducerile ajungând până la 80% din preţul iniţial al produselor comercializate. Până la începerea campaniei de Black Friday, magazinul online a înregistrat o creştere de 25% a vânzărilor, ţinta pentru final de an fiind de ajunge la o cifră de afaceri de 1,3 milioane euro.

Anul acesta, gamele retailer-ului de cosmetice naturale aduc clienţilor noutăţi cu ingrediente active naturale (extracte din plante, fructe dar şi acizi naturali) pentru a acoperi cererea clienţilor pe zona de produse cu efect special dar şi cea de produse cu arome puternice, concentrate pe experienţa pe care o oferă la fiecare folosire. Gama de produse Mela e Spezie (măr şi scorţişoară), lansată în luna octombrie a acestui an, va avea discounturi de până la 76%. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO