Business Hi-Tech

Brazilienii de la VTEX au dezvoltat programul Partner Insights prin care vor să sprijine în 2020 între 10 şi 15 de companii online să se consolideze şi să crească

Brazilienii de la VTEX au dezvoltat programul Partner...

Autor: Alexandra Cepăreanu

04.11.2019, 17:59 86

Compania braziliană VTEX, specializată în dezvoltarea de soluţii software pentru piaţa de comerţ electronică, a dezvoltat un program de consultanţă adresat companiilor care vor să îşi dezvolte sau să îşi îmbunătăţească business-ul în mediul online, iar pe parcursul anului 2020 estimează că vor desfăşura programul în cadrul a 10-15 de companii, a spus Cristi Movilă, country manager VTEX România.

„Pentru 2020 estimăm că vom desfăşura acest program în 10-15 companii. Serviciile sunt personalizate, în funcţie de nevoile companiei. Un minimum de ore necesar ar fi între 15 – 20 de ore pentru ca atât noi, cât şi echipele companiilor, să înţelegem nevoile reale şi să venim în întâmpinarea lor cu soluţii simple şi eficiente”, a spus pentru ZF Cristi Movilă.

Programul Partner Insights constă într-un training desfăşurat pe mai multe zile, în funcţie de nevoile fiecărui antreprenor care operează activitatea unei companii online. Programul se adresează companiilor online şi celor care au o abordare omnichannel, interesate să-şi crească vânzările în online, spun reprezentanţii VTEX România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO