M247 Europe SRL, subsidiara locală a companiei britanice cu acelaşi nume specializate în furnizarea de servicii de conectivitate şi infrastructură de internet, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri netă de 55,4 milioane lei (circa 11,9 milioane euro), în creştere cu 26% comparativ cu rezultatul obţinut în 2017, potrivit datelor raportate la Ministerul de Finanţe.
Profitul net al companiei a crescut la rândul cu 25% în 2018, la 11 milioane lei, marja de profit situându-se astfel la 20%. M247 oferă soluţii de conectivitate, hosting şi securitate pentru companii mari şi IMM-uri, cât şi pentru instituţiile publice din România, Marea Britanie şi alte ţări.
Compania, înfiinţată în anul 2000, are în prezent aceasta având în total 6 birouri în Marea Britanie (3 locaţii), România, Spania şi SUA. M247 a dezvoltat o infrastrutură tehnică solidă, având două centre de date ecologice în România, plus o reţea globală conectată cu puncte de internet exchange din New York, Londra, Singapore, Amsterdam sau Frankfurt. În total, compania are peste 230 de angajaţi în cele 6 birouri ale sale.
În România, M247 a avut în medie 37 de angajaţi anul trecut, cu 7 mai mult decât în 2017. Printre clienţii M247 din România se numără retailerul de modă MiniPrix şi Shopmania. În urmă cu trei ani, compania britanică M247 a fost achiziţionată de grupul Metronet din Marea Britanie pentru 47,5 milioane de lire sterline.