Business Hi-Tech

Britanicii de la Travelport: Agenţiile de turism îşi pot implementa propriul asistent de călătorie cu 800 euro/lună

Britanicii de la Travelport: Agenţiile de turism îşi...

Autor: Răzvan Botea, Ioana Nita

28.03.2019, 00:05 400

Compania britanică Travelport, specializată în furnizarea de soluţii tehnologice pentru industria de turism, a dezvoltat o aplicaţie ce funcţionează asemenea unui asistent virtual de călătorii pe care o agenţie de turism o poate implementa la un cost de 800 de euro pe lună.

Aplicaţia, numită generic Trip Assist, poate fi personalizată pentru fiecare agenţie de turism în parte. În prezent, aceasta este folosită deja de agenţii din 180 de ţări, iar în România compania britanică are ca ţintă încheierea a cinci contracte până la finalului anului viitor. Aplicaţia este deja în curs de implementare pentru câteva agenţii de turism care activează pe plan local.

„În România, apli­caţia va susţine consoli­darea busi­nessului local, fiind pusă la dispoziţie pentru a deservi clienţii pe care îi avem la mo­mentul actual“, a declarat Alina Ostahi, country manager în cadrul Travel­port pentru Româ­nia. La nivel global, compania britanică a avut anul trecut afaceri de 2,5 mld. dolari, din care 2,5 milioane dolari au fost generate de busi­nessul local.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO