Business Hi-Tech

Bulucea (Google) către companii: Optimizaţi paginile web pentru mobile şi comenzile nu vor întârzia

Autor: Adrian Dumitrache,

16.10.2012, 13:03 182

"O firmă producătoare de saltele, după ce şi-a optimizat pagina web pentru terminale mobile, a primit comenzi şi a vândut 100 de bucăţi în mai puţin de o lună. Dacă vrei să fii cunoscut, nu uita web-ul, iar dacă vrei succes optimizează pentru mobil, pentru că traficul pe net generat de terminalele mobile creşte puternic comparativ cu desktop-urile, mai ales în week-end", a spus Bulucea.

El a adăugat că Google România a crescut pe publicitatea online, la fel ca şi toţi ceilalţi jucători prezenţi pe piaţa.

"Credem cu tărie ca online-ul este al doilea mediu de promovare din România, după TV. De asemenea, cred cu tărie că, în viitor, tot ce va vinde se va face pe online", a spus Bulucea.

El a arătat că prezenţa pe Internet poate aduce firmelor acces la un număr foarte mare de potenţiali clienţi şi implicit venituri mai mari, cu investiţii minime.

Potrivit lui Bulucea, vinurile româneşti au succes în Statele Unite, informaţie susţinută de numărul mare de căutări în acest sens.

"Informaţia este foarte utilă şi producătorii de vin locali ar trebui să îşi extindă prezenţa pe web cu ajutorul unui site bine pus la punct, disponibil în mai multe limbi, care să ofere informaţiile necesare unui posibil client sau partener de afaceri", a mai spus şeful Google România.

Google, proprietarul celui mai popular motor de căutare pe internet, are sediul central în Silicon Valley şi birouri în America de Nord, America de Sud, Europa şi Asia. În România, Google a deschis un birou la Bucureşti la 1 noiembrie 2010.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO