Business Hi-Tech

Callcenterul OTE va face 300 de angajări la Braşov

Callcenterul OTE va face 300 de angajări la Braşov

Autor: Adrian Seceleanu

27.03.2015, 00:05 640
Subsidiara din România a E-value International, un furnizor de servicii de tip contact center deţinut de grupul elen OTE, a ajuns la 320 de oameni în Bucureşti şi va deschide în al doilea trimestru din acest an un al doilea sediu şi la Braşov, în care va angaja alţi 300 de oameni, potrivit unui anunţ al companiei.
 
„Activitatea companiei se desfăşoară în pre­zent pe o suprafaţă de 1.900 de metri pă­traţi şi include 320 de staţii de lucru şi o infras­tructură tehnologică avansată. În al doi­lea trimestru al anului 2015 va fi înfiin­ţat un al doilea sediu, la Braşov, care va cu­prin­de alte 300 de staţii de lucru şi va per­mite extinderea operaţiunilor, pentru a răs­pun­de cerinţelor pentru proiectele regio­nale şi internaţionale”, potrivit reprezen­tan­­ţilor E-value. Compania oferă servicii com­­plete de tip contact center, 24/7, de la ser­­vicii de relaţii cu clienţii şi de asistenţă teh­nică până la soluţii de retenţie a clien­ţilor şi de vânzări.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO