Subsidiara din România a E-value International, un furnizor de servicii de tip contact center deţinut de grupul elen OTE, a ajuns la 320 de oameni în Bucureşti şi va deschide în al doilea trimestru din acest an un al doilea sediu şi la Braşov, în care va angaja alţi 300 de oameni, potrivit unui anunţ al companiei.
„Activitatea companiei se desfăşoară în prezent pe o suprafaţă de 1.900 de metri pătraţi şi include 320 de staţii de lucru şi o infrastructură tehnologică avansată. În al doilea trimestru al anului 2015 va fi înfiinţat un al doilea sediu, la Braşov, care va cuprinde alte 300 de staţii de lucru şi va permite extinderea operaţiunilor, pentru a răspunde cerinţelor pentru proiectele regionale şi internaţionale”, potrivit reprezentanţilor E-value. Compania oferă servicii complete de tip contact center, 24/7, de la servicii de relaţii cu clienţii şi de asistenţă tehnică până la soluţii de retenţie a clienţilor şi de vânzări.