Business Hi-Tech

Carnation Group part of Possible: Comerţul electronic va exploda anul acesta şi pe pieţele de bricolaj, farma şi servicii

Ştefan Iarca, country manager al agenţiei Carnation Group part of Possible: La nivel internaţional vedem o tendinţă în zona de divertisment mobil şi jocuri pentru dispozitive mobile.

Ştefan Iarca, country manager al agenţiei Carnation Group part of Possible: La nivel internaţional vedem o tendinţă în zona de divertisment mobil şi jocuri pentru dispozitive mobile.

Autor: Ioana Nita

20.01.2015, 09:00 669

Magazinele de bricolaj de tip „do it yourself” (DIY), farmaciile, dar şi companii care oferă diferite tipuri de ser­vi­cii vor intra anul acesta şi pe piaţa de co­merţ electronic, un sector aflat în pre­zent în plină dezvoltare în România, în care investesc tot mai multe nume mari.

„Dacă până acum erau foarte mulţi jucători mici în piaţă, sau nişte jucători giganţi în piaţă care au avut o creştere de la mic/mediu/mare cum e eMag, anul trecut s-a produs o explozie în ceea ce priveşte retaileri care şi-au deschis ca­nalele de e-commerce care va conti­nua cu siguranţă şi anul acesta către alte domenii – do it yourself, lanţuri de farmacii şi sectorul de servicii”, a declarat pentru ZF Ştefan Iarca, country manager al agenţiei Carnation Group part of Possible, care aparţine grupului de media britanic WPP.

După segmentul electro-IT, cel mai dezvoltat în mediul online, în ultimii doi ani pe piaţa locală de comerţ electronic au intrat retaileri tradiţionali mari precum Carrefour, Cora şi Mega Image în parteneriat cu eMag, dar şi tot mai mulţi retaileri de fashion - magazinele din grupul spaniol de modă Inditex (Stradivarius, Bershka, Pull & Bear, Zara, Massimo Dutti). Vânzările online de pe plan local sunt estimate la circa un miliard de euro anual. „Comerţul electronic este un vector care în mo­men­tul acesta este în plină dezvoltare în România şi companii mari fac investiţii în această zonă”, a completat Iarca.

El conduce de trei ani operaţiunile locale ale Carnation Group, companie înfiin­ţată în urmă cu 16 ani la Bu­da­pesta. În 2012, Carnation Group a fost achiziţionată de gigantul media WPP, grupul migrând de anul acesta complet la brandul Possible.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO