Business Hi-Tech

Carrefour intră în reţeaua de marketing afiliat operată de 2Parale

Dorin Boerescu, CEO 2Parale

Dorin Boerescu, CEO 2Parale

Autor: Ioana Nita

17.10.2014, 00:00 746
Carrefour România a semnat un parteneriat cu agenţia de marketing afiliat 2Parale prin intermediul căreia produsele comercializate pe www.carrefouronline.ro pot fi promovate de cei peste 35.000 de utilizatori ai platformei 2Parale. „Prin intermediul celor peste 35.000 de afiliaţi din 2Parale, marketingul afiliat va permite Carrefour-Online.ro să ajungă mai aproape de clienţii finali care preferă avantajele comerţului online. Colaborarea noastră reprezintă o nouă confirmare a orientării marilor branduri din retail şi industriile tradiţionale de top către online şi zona de performance marketing, în particular. Este o tendinţă care se accentuează de la lună la lună“, a precizat Dorin Boerescu, CEO în cadrul companiei 2Parale. Parteneriatul a fost intermediat de agenţia media Zenith România.  Afiliaţii pot câştiga un comision de 3% pentru fiecare comandă validă a produselor de pe Carrefour-Online.ro, cu o perioadă de aprobare a comisioanelor de maximum o lună de zile.
 
Campania de afiliere Carrefour-Online.ro se alătură celor peste 350 de programe active din 2Parale, care însumează jucători din peste 35 de categorii de piaţă, de la IT&C, Cărţi şi Fashion la Turism, Finanţe şi Asigurări.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO