♦ „Extinderea în afara graniţelor României a unui business de e-commerce necesită atenţie la tehnologie - un pilon foarte important“ ♦ „Piaţa de e-commerce din România este una dintre cele mai mari din regiune, oferind numeroase oportunităţi atât interne, cât şi externe, în cazul unei extinderi regionale.“
Companiile româneşti de e-commerce interesate de extinderea pe pieţele regionale trebuie să prioritizeze tehnologiile utilizate, a spus pentru ZF Cătălin Bordei, managing partner al Innobyte, dezvoltator de soluţii software pentru e-commerce. El a adăugat că, din punct de vedere tehnologic, costurile iniţiale pot începe de la 10.000 de euro.
„Extinderea în afara graniţelor României necesită atenţie deosebită la tehnologie, care este un pilon foarte important. Din perspectiva tehnologiei, costurile pot varia între 10.000 de euro şi 15.000 de euro şi pot creşte rapid în funcţie de strategie. Totuşi, costurile de marketing pot fi mult mai mari într-un timp foarte scurt dacă strategia este agresivă. Noi recomandăm testarea rapidă şi facilă a pieţei înainte de a realiza investiţii majore“, a spus Cătălin Bordei.