Business Hi-Tech

Cătălin Clej, HONOR România: Obiectivul strategic este în continuare să ajungem la o cotă de piaţă de 25% în volum. Acum, în faza de dezvoltare a brandului, ne axăm pe creşterea notorietăţii şi pe penetrarea produselor la nivel naţional

Cătălin Clej, HONOR România: Ţinând cont de angajamentul pe care îl avem faţă de România, avem o strategie care este mai puţin oportunistă şi mai degrabă sustenabilă din punctul de vedere al creşterii sănătoase. Sigur că partea de „revenue management“ va veni, dar în momentul actual pe noi ne interesează să construim brandul prin  creşterea penetrării produselor HONOR şi în acelaşi timp şi prin campanii dedicate de brand.

Cătălin Clej, HONOR România: Ţinând cont de angajamentul pe care îl avem faţă de România, avem o strategie care este mai puţin oportunistă şi mai degrabă sustenabilă din punctul de vedere al creşterii sănătoase. Sigur că partea de „revenue management“ va veni, dar în momentul actual pe noi ne interesează să construim brandul prin creşterea penetrării produselor HONOR şi în acelaşi timp şi prin campanii dedicate de brand.

Autor: Ioana Nita

04.05.2023, 00:07 215

♦ „Încercăm să ajungem în top 3 branduri din România în decurs de un an şi jumătate pe toate segmentele de preţ pe care activăm cu gamele noastre X, N şi Magic.“

Lansat pe piaţa din România în mai 2022, brandul de smart­phone-uri HONOR, achizi­ţionat în noiembrie 2020 de compania chinezească de stat Shenzhen Zhixin New Information Techno­logy de la gigantul Huawei, se axează în prezent pe creşterea notorietăţii şi pe penetrarea produselor sale la nivel naţional, astfel încât să ajungă la cât mai mulţi utili­zatori. Subsidiara locală HONOR a început să vadă primele rezultate ale dezvoltării şi lansării unui business nou şi a unui brand nou pe piaţa din România din ultimul trimestru al anului, obiectivul strategic pe care îl are pe termen mediu fiind de a ajunge la cota de piaţă cantitativă de 25% pe care a reuşit să o aibă Huawei în trecut.

„Primele rezultate caracteristice unei creşteri sustenabile pe plan local au început să apară destul de repede după lansarea din trimestrul al doilea al anului trecut, respectiv începând cu ultimul trimestru din 2022 şi au continuat şi în primul trimestru al acestui an. Strict din punct de vedere volum, am ajuns la ora actuală în zona operatorilor să fim în top trei ţări în sistemul HONOR din Europa la nivel de performanţă raportată ca şi cotă de piaţă. Ca obiectiv prioritar din planul strategic, aspirăm în continuare la atingerea acelui milestone comunicat anul trecut la lansarea HONOR în România, acela de a atinge 25% cotă de piaţă“, a declarat într-un interviu pentru ZF Cătălin Clej, director de marketing în cadrul HONOR pentru România şi Bulgaria. El a explicat că HONOR a început să construiască în România un business şi un brand de la zero, pentru că HONOR nu a avut o notorietate pe plan local atunci când făcea parte din oferta HUAWEI.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO