Business Hi-Tech

Cătălin Dobre, McCann Bucureşti: În mediul rural este un potenţial ridicat pentru că acum internetul nu este foarte răspândit acolo

Foto: Silviu Matei

Foto: Silviu Matei

Autor: Andrei Cîrchelan

27.10.2014, 12:50 567

Pe internet un brand nu poate ţine captiv clientul, este foarte greu ca mesajul să ajungă la el, iar soluţia este ca el să nu simtă că vrei să îi vinzi ceva, a spus Cătălin Dobre, executive creative director în cadrul McCann Bucureşti, prezent la ZF Digital ’14.

“Când un brand e pe internet, clientul nu e captiv şi e foarte greu să îl ţii acolo. El nu trebuie să se simtă de parcă încerci să îi vinzi ceva”, a spus Dobre.

Mai mult, el consideră că un potenţial ridicat pentru afaceri este în mediul rural, unde internetul nu este încă foarte răspândit.

Citeşte pe ZF Corporate cele mai importante declaraţii făcute de Cătălin Dobre

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO