Business Hi-Tech

Ce este ZF Tech Day

Ce este ZF Tech Day
23.06.2020, 12:05 371

Ziarul Financiar, liderul presei de business din România, alături de Orange, liderul pieţei locale de telecom, au lansat proiectul ZF Tech Day, o emisiune cu o frecvenţă săptămânală, care porneşte la drum cu ambiţia de a deveni un ghid de referinţă pentru companii şi instituţii în demersurile lor de a se folosi de tehnologie pentru a funcţiona mai eficient şi mai rapid, pentru a-şi servi mai bine clienţii şi pentru a colabora mai bine.

„Sper să fie un proiect de cât mai lungă durată. Este o iniţiativă comună pe care o discutăm de ceva timp, cred că am fost pe de o parte amânaţi de evenimentele recente datorită crizei sanitare, dar pe de altă parte şi impulsionaţi să pornim acest demers de a fi un fel de ghid, un far călăuzitor aş zice, pentru companii mai mari sau mai mici care îşi doresc să facă tranziţia către noua realitate, aşa cum este paradigma economică pe care tocmai o traversăm“, a menţionat Florin Popa, director business to business al Orange.

Proiectul îşi propune să vină pe piaţă şi cu un discurs mai simplu despre tematica transformării digitale, a adăugat repre­zentantul Orange. „Din punctul nostru de vedere, la Orange Business Services, credem că este foarte mare nevoie de o educare a pieţei, credem că este foarte mare nevoie de simplificarea discursului pe care îl au companiile când vine vorba despre transformare digitală şi despre tehnologie în general şi la fel de mult credem că putem ajuta să facem acest lucru, credem că este şi un rol de responsabilitate pe care companiile din tehnologie trebuie să şi-l asume în raport cu clienţii lor.“

Emisiunea va avea şi rolul de a prezenta cele mai noi soluţii şi tehnologii digitale, fără ca acestea să se rezume la cele din portofoliul Orange. „Din acest punct de vedere am încercat în ultimul timp să contribuim la promovarea şi popularizarea noilor tehnologii mai ales pe perioada acestei crize sanitare fără precedent, care a generat provocări absolut neaşteptate pentru marea majoritate a companiilor de pe piaţă. Nu ne dorim să fie un demers exclusivist, nu o să promovăm doar soluţiile Orange Business Services. Vom aduce aici în această discuţie şi clienţi, care au traversat această transformare digitală, sau o parte din ea măcar, să ne povestească cum a fost călătoria lor, cât de dificilă a fost sau cât de uşoară, ce lecţii au învăţat. Cred că este foarte util să vorbeşti şi despre eşecuri, despre lucrurile care nu au funcţionat, să ne spună invitaţii cum au trecut peste punctele blocante, peste nereuşitele pe care le-au avut în acest demers de transformare digitală. De asemenea intenţionăm să aducem alături de noi şi parteneri tehnologici pe care îi avem alături de noi în construirea soluţiilor, pe care le oferim clienţilor. Vom aduce şi start-up-uri care sunt parte din Orange Fab, incubatorul şi acceleratorul nostru de start-up-uri de pe piaţa locală pentru că ele cu siguranţă pot să ofere agilitatea pe care marile companii cu siguranţă că nu o aduc în piaţă“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO