Business Hi-Tech

Ce le-a transmis preşedintele ANCOM operatorilor de telecom la ZF Digital ‘16: Dezvoltarea pieţei trebuie să aibă loc la preţuri mici

Cătălin Marinescu, pre­şedin­tele Autorităţii de Regle­men­tare în Comunicaţii: În România dezvoltarea trebuie făcută la preţuri mici. Nu la preţuri mari. Mediafax Foto

Cătălin Marinescu, pre­şedin­tele Autorităţii de Regle­men­tare în Comunicaţii: În România dezvoltarea trebuie făcută la preţuri mici. Nu la preţuri mari. Mediafax Foto

Autor: Adrian Seceleanu

17.11.2016, 00:04 230

Piaţa de telecomunicaţii din România poate creşte în valoare şi dacă operatorii vor reuşi să atragă noi utilizatori pentru serviciile de internet fix şi mobil - care au devenit principalul motor al industriei, însă această dezvoltare trebuie să aibă loc la preţuri mici, a declarat Cătălin Marinescu, pre­şedin­tele Autorităţii de Regle­men­tare în Comunicaţii, în ca­drul conferinţei ZF Digital ’16.

„Este o chestie importantă pe care eu le-o tot spun operatorilor. Ei nu se uită foarte plăcut la mine când le spun lucrul ăsta: în România dezvoltarea trebuie făcută la preţuri mici. Nu la preţuri mari. Avem tot felul de discuţii, că este industrie low-cost, au fost discuţii pe tema asta. O pot face la preţuri mari, dar nu ştiu cine va folosi serviciile oferite la preţuri mari. La preţuri mici asta înseamna pentru ei un challenge foarte puternic, înseamnă că ei trebuie să fie foarte eficienţi, şi să inoveze, ceea ce şi fac.”

Avându-i în faţă pe liderii celor mai mari cinci jucători de pe piaţa de telecom (Liudmila Climoc - CEO al Orange, Miroslav Majoros - CEO al Telekom, Ravinder Takkar - CEO al Vodafone, Robert Redeleanu - CEO al UPC România şi Ungaria -  şi Valentin Popoviciu - vicepreşedinte al RCS&RDS, care au participat ca speakeri la ZF Digital ’16), preşedintele ANCOM a susţinut în intervenţia sa că ponderea telecomului în bugetul de cheltuieli al românilor este una ridicată.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro