Business Hi-Tech

Ce vânzări a făcut Flanco în primele ore de Black Friday

Ce vânzări a făcut Flanco în primele ore de Black Friday

Autor: Mădălina M.

22.11.2013, 13:08 1575

Magazinele din reţeaua Flanco au vândut peste 25.000 de produse de Black Friday în primele ore de la deschidere, potrivit unui comunicat de presă transmis de companie.

Flanco, este alături de Altex şi Domo, unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine de electronice şi electrocasnice din România.

Clienţii reţelei Flanco de 82 de magazine au cumpărat peste 3.600 de tablete, 3.500 de televizoare, 1.500 de notebook-uri şi 1.700 de maşini de spălat.

„Suntem pregătiţi în continuare cu oferte până pe  24  noiembrie,  având  în  vedere  că  anul  acesta  am  crescut  stocurile  totale disponibile pentru Black Friday cu 80% comparativ cu 2012”, spune CEO-ul Flanco, Violeta Luca (foto).

În topul preferinţelor românilor sunt telefoanele Samsung Galaxy S3 de 64 GB cu preţul de 1.499 de lei, sau televizorul SMART LED 3D Philips cu tehnologia Ambilight, care costă 2.999 de lei.

Ofertele de Black Friday continuă la Flanco pe tot parcursul weekend-ului în magazine.  

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO