Business Hi-Tech

Cele mai importante 10 tendinţe la nivel de consum în 2023: oamenii sunt mai prudenţi în achiziţii, vor să stea mai puţin pe internet şi îşi doresc întâlniri face to face, nu virtuale

Cele mai importante 10 tendinţe la nivel de consum în...

Autor: Cristina Roşca

19.01.2023, 18:40 1246

An de an, compania de cercetare de piaţă Euromonitor analizează comportamentul de consum al oamenilor din întreaga lume şi încearcă apoi să extragă o serie de trenduri şi învăţăminte.

Oamenii sunt mai prudenţi în achiziţii dată fiind inflaţia record. Ei vor încerca să stea mai puţin pe inter­net pentru că au realizat că pierd prea mult timp în faţa device-urilor, fără să obţină beneficii reale. Consu­ma­torii vor să aibă parte de tehnolo­gie în viaţa lor, dar nu îşi doresc să in­teracţioneze doar cu roboţi, ci au ne­voie de contact uman. Ba mai mult, vor întâlniri face to face, nu virtuale, vor să revină la rutinele de dinainte de pandemie, la viaţa lor obişnuită, deşi viitorul se arată momentan încă incert. Acestea sunt câteva dintre cele 10 cele mai importante tendinţe identificate de compania de cerce­tare Euromonitor la nivel de com­portament de consum în 2022.

An de an, Euromonitor analizea­ză comportamentul de consum al oa­menilor din întreaga lume şi încearcă apoi să extragă o serie de trenduri şi învăţăminte. Ele nu se limitează doar la modul în care fac oamenii shopping sau la disponibilitatea lor de a cheltui, ci sunt extinse şi către modul în care oamenii se raportează la bran­duri şi la ceea ce fac ei în timpul liber.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO