♦ An de an, compania de cercetare de piaţă Euromonitor analizează comportamentul de consum al oamenilor din întreaga lume şi încearcă apoi să extragă o serie de trenduri şi învăţăminte.
Oamenii sunt mai prudenţi în achiziţii dată fiind inflaţia record. Ei vor încerca să stea mai puţin pe internet pentru că au realizat că pierd prea mult timp în faţa device-urilor, fără să obţină beneficii reale. Consumatorii vor să aibă parte de tehnologie în viaţa lor, dar nu îşi doresc să interacţioneze doar cu roboţi, ci au nevoie de contact uman. Ba mai mult, vor întâlniri face to face, nu virtuale, vor să revină la rutinele de dinainte de pandemie, la viaţa lor obişnuită, deşi viitorul se arată momentan încă incert. Acestea sunt câteva dintre cele 10 cele mai importante tendinţe identificate de compania de cercetare Euromonitor la nivel de comportament de consum în 2022.
An de an, Euromonitor analizează comportamentul de consum al oamenilor din întreaga lume şi încearcă apoi să extragă o serie de trenduri şi învăţăminte. Ele nu se limitează doar la modul în care fac oamenii shopping sau la disponibilitatea lor de a cheltui, ci sunt extinse şi către modul în care oamenii se raportează la branduri şi la ceea ce fac ei în timpul liber.