Vodafone Technologies România SRL, compania care operează centrul de servicii şi suport IT de pe plan local al grupului britanic de comunicaţii, a recrutat anul trecut aproape 800 de oameni ajungând astfel la un număr mediu de 1.543 de angajaţi, conform datelor de la Ministerul Finanţelor Publice.
Angajând încă 759 de persoane, Vodafone şi-a dublat practic numărul de oameni din centrul de servicii, într-un an, conform datelor de la Finanţe. În 2016 compania recrutase 257 de oameni, ajungând la 784 angajaţi.
Cifra de afaceri a urmat ritmul de creştere al personalului, respectiv aproape o dublare (un avans de 97,2%), până la 249,4 mil. lei (54,6 mil. euro).
Compania a înregistrat un profit net de 30,6 mil. lei (6,7 mil. euro), o creştere cu 308% faţă de anul 2016. Marja de profit net a companiei a fost de 12,3% din cifra de afaceri.
Practic profitul net al centrului de servicii a fost egal cu aproape o jumătate din câştigul net din 2017 al principalei companii deţinute de Vodafone în România, care are aproape 10 milioane de clienţi.
Vodafone România SA a raportat un profit net de 70 mil. lei la afaceri de 4,5 mld. lei. Centrul de tehnologie al Vodafone este condus de maghiarul Denes Lang, din luna ianuarie 2017.