Business Hi-Tech

Cifra de afaceri a grupului Floria s-a dublat în primul trimestru la 900.000 euro. Jumătate a venit din vânzările online

Veniturile înregistrate în perioada ianuarie-martie de către Floria reprezintă jumătate din businessul din 2015, când afacerile s-au situat la 1,8 milioane de euro

Veniturile înregistrate în perioada ianuarie-martie de către Floria reprezintă jumătate din businessul din 2015, când afacerile s-au situat la 1,8 milioane de euro

Autor: Ioana Nita

18.05.2016, 00:05 1663

Grupul Floria, specializat în comercia­liza­rea de buchete de flori şi aranjamente florale, a obţinut în primele trei ale acestui an venituri totale de 900.000 de euro, dublu faţă de aceeaşi perioadă din 2015, avansul fiind generat în principal de creşterea vânzărilor din mediul online realízate prin intermediul platfor­mei Floria.ro, dar şi de vânzările generate de cele două florării „Floria În Stradă“.

„Veniturile au fost împărţite aproape egal. Online-ul a reprezentat 51%, iar offline-ul 49%. Cele doua florării Floria În Stradă din Ion Câmpineanu şi Piaţa Dorobanţi au vândut în perioada ianuarie-martie aproximativ 20% din valoarea florilor vân­dute de grupul Floria în primul trimestru din 2016“, a explicat Marina Popescu, director general al Floria.ro. Pe lângă divizia online şi cea a florăriilor offline, gru­pul mai are şi o divizie cor­po­rate – Floria Events.

Vânzările Floria.ro au crescut cu 30% în primul trimestru al acestui an comparativ cu acelaşi interval din 2014, valoarea medie a unei comenzi online majorându-se cu 8%, la 236 lei. Vânzările de flori au crescut în primul trimestru din 2015 la nivelul întregii pieţe de profil, atât online, cât şi cea tradiţională, dat fiind că în acest interval este inclusă şi luna martie, când se cumpără cele mai mute flori din an cu ocazia Mărţişorului şi a Zilei Femeii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO