Business Hi-Tech

Ciprian Istrate, vicepreşedinte soluţii consumer, Bitdefender: Poţi face un brand de ţară din tehnologie pentru că sectorul elimină graniţele, iar specialiştii noştri IT sunt în top 5 în lume

Conferinţa ZF Branduri Româneşti 2019

Ciprian Istrate, vicepreşedinte soluţii consumer,...

Autor: Alex Ciutacu

10.10.2019, 14:46 638

Tehnologia are potenţialul necesar pentru a da naştere unui brand de ţară pentru România, în contextul în care specialiştii din România sunt printre cei mai buni din lume, iar sectorul produselor şi serviciilor IT transcede graniţele internaţionale, apreciază Ciprian Istrate, vicepreşedinte soluţii consumer, Bitdefender, în cadrul evenimentului ZF Branduri Româneşti 2019.

 „Brandul este cel mai important lucru, iar noi având un brand tehnologic avem cel mai mare avantaj pentru că tehnologia a eliminat graniţele. Te poţi duce să maximizezi veniturile în altă parte, în altă piaţă. Eu cred că noi românii avem un foarte mare avantaj pe partea tehnologică. În primul rând avem cunoştinţele noaştre tehnologice care sunt printre cele mai dezvoltate. Specialiştii noştri IT sunt în top 5 în lume. Cu siguranţă putem face un brand de ţară dintr-o multitudine de lucruri care să se unească în aceeaşi idee”, explică Ciprian Istrate, în cadrul conferinţei.

Talentele României pot reprezenta un brand de ţară în sine, iar vicepreşedintele Bitdefender reiterează ideea potrivit căreia mulţi români de top lucrează în companii gigant din străinătate unde aduc valoare adăugată.

„Am mulţi prieteni care lucrează în companii de top, precum Microsoft sau Adobe în Silicon Valley. Unii continuă să lucreze acolo, alţi se întorc. Mai mult, dacă ne uităm la universităţile de top din lume şi mă uit la Europa şi SUA, voi vedea profesori români de informatică, de matematică şi chiar pe partea de medicină şi de research din România. Avem profesori români la Stanford şi alte facultăţi de prestigiu”, spune Istrate.

În ceea ce priveşte pârghiile principale prin care se vinde produsul, Istrate menţionează trei aspecte, începând cu brandul.

„Sunt trei idei cheie prin care vinzi: brandul, calitatea produsului şi al serviciului şi pe locul 3 vine preţul Deci combinaţia dintre brand şi calitatea produsului, unde vorbim foarte mult de experienţa consumatorului final, depăşeşte cu mult partea de preţ”, spune el.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO