♦ OnePlus a avut o cotă de piaţă de circa 4% pe plan local la începutul acestui an, pe segmentul de preţ de peste 1.000 de euro l Brandul chinezesc a lansat recent pe piaţă smartphone-ul OnePlus Nord 4, echipat cu funcţii AI, intrând astfel în noua bătălie a producătorilor de telefoane mobile pe zona de inteligenţă artificială.
În primul semestru al acestui an s-au vândut circa 1,5 milioane de smartphone-uri în România, similar cu nivelul înregistrat în aceeaşi perioadă a anului trecut, piaţa de profil fiind în creştere din punct de vedere valoric cu circa 5-6%, potrivit estimărilor reprezentanţilor locali ai brandului chinezesc de telefoane mobile şi gadgeturi OnePlus. Rezultatele din prima jumătate a acestui an sunt în linie cu evoluţia pieţei locale de smartphone-uri din ultimii ani, vânzările fiind relativ stabile din punct de vedere cantitativ, dar în creştere din punct de vedere valoric. Practic, acum utilizatorii aleg mai mult modele din gamele de mijloc sau chiar flagship, unde preţurile ajung la mai mult de 1.000 de euro. Pe acest segment de preţ se bat în principal americanii de la Apple şi gigantul sud-coreean Samsung.
„A fost o schimbare sau o migrare mai bine spus a consumatorilor de la modele ieftine către modele de mijloc cel puţin. Dar şi flagshipurile au mers bine în prima jumătate a acestui an. De altfel, OnePlus a fost la începutul anului în segmentul de preţ de peste 1.000 euro spre 4% cotă de piaţă, după estimările noastre interne, ceea ce este un rezultat bun pentru OnePlus”, a declarat pentru ZF Ciprian Mirea, country manager pentru OnePlus în România.
Brandul OnePlus, achiziţionat de producătorul chinez de smartphone-uri şi gadgeturi OPPO în 2022, a fost lansat oficial de către Green Leaves Technical, distribuitor unic autorizat al brandului chinezesc de dispozitive inteligente OPPO în România, anul trecut, echipa concentrându-se în principal pe extinderea numărului de puncte de prezenţă cu utilizatorii.