Business Hi-Tech

Ciprian Stroe, manager vânzări Avaya România, ce oferă soluţii IT de comunicare: În noul context, comunicaţiile unificate s-au transformat din ceva ce companiile doar luau în considerare într-o necesitate care asigură continuitatea activităţii

Ciprian Stroe, manager vânzări Avaya România, ce oferă soluţii IT de comunicare: În noul context, comunicaţiile unificate s-au transformat din ceva ce companiile doar luau în considerare într-o necesitate care asigură continuitatea activităţii

Ciprian Stroe, manager vânzări Avaya România: Soluţiile agile care puteau fi implementate în doar câteva ore sau zile, în loc de câteva luni sau chiar ani, au devenit critice pentru activitatea companiilor.

Autor: Alexandra Cepăreanu

05.04.2021, 20:30 95

Peste 500 de companii active pe piaţa din România utilizează soluţii dezvoltate de Avaya.

Noua piaţă a muncii, creionată de măsurile împotriva pandemiei, a transformat nevoia de soluţii software care să conecteze fluxurile şi procesele de lucru din cadrul unei firme, ai căror angajaţi au trecut la munca remote, dintr-un element ce se afla la mijlocul liste de priorităţi a companiilor într-o necesitate care asigură continuitatea activităţii în contextul creat de pandemie.

„Cu atâtea schimbări rapide şi transformări, companiile nu mai pot să concureze unele cu altele doar pe baza produselor şi serviciilor pe care le oferă ci devin la fel de importante experienţele pe care le oferă atât clienţilor, cât şi angajaţilor. În noul context, soluţiile de Unified Communication (comunicaţii unificate) s-au transformat din ceva ce companiile doar luau în considerare, uneori, într-o necesitate care asigură continuitatea activităţii”, a spus într-un interviu pentru ZF Ciprian Stroe, manager de vânzări în cadrul Avaya România, subsidiara locală a companiei americane Avaya Holdings specializată în comunicarea de business şi care dezvoltă şi furni­zează soluţii software de comunicare.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO