Business Hi-Tech

Comercianţii online aşteaptă cel mai mare Black Friday. Cea mare parte a retailerilor pariază un nou vârf al consumului, care să le aducă încasări mai mari cu cel puţin 50%. În joc intră şi companii telecom

Comercianţii online aşteaptă cel mai mare Black...

Autor: Ioana Nita, Ştefan Stan

16.11.2017, 00:06 2145

Pe fondul creşterii consumului comercianţii online se aşteaptă la vânzări record cu ocazia eveni­men­tului de shopping Black Friday, mai mari chiar şi cu 50% faţă de anul anterior, nu doar pentru gadgeturi hi-tech şi televizoare, ci şi pentru produse fashion sau alte categorii de produse şi servicii, inclusiv cele de comunicaţii.

În febra campaniilor promoţionale de Black Friday, eveniment organizat pe plan local începând cu 2011, au intrat şi unii dintre cei mai mari jucători din economie (Carrefour, Orange, Vodafone, Telekom, Digi), care în­cear­că să profite de contextul favorabil consu­mului, care le-ar putea aduce încasări apro­piate de cele din decembrie, care se situează în mod tradiţional la un nivel record.

Vânzările ar putea ajunge uşor la 920 mil. lei (200 mil. euro) doar în ziua de vineri în condiţiile în care, conform unei cercetări de piaţă realizate de compania Kantar Millward Brown România, 79% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani au auzit despre Black Friday şi 45% vor să achizi­ţioneze ceva.

Doar cel mai mare magazin online local mizează pe vânzări de 350 mil. lei pe durata zilei de vineri.

„Ne aşteptăm la comenzi de 350 mil. lei. Anul trecut am avut comenzi de 300 mil. lei. Ne-am aşteptat la mai puţin şi am fost surprinşi de amploarea evenimentului. Ne aşteptăm la 1,3 milioane de produse vândute“, a declarat Iulian Stanciu, CEO al grupului eMAG, care administrează cel mai mare magazin online local.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO