Business Hi-Tech

​Compania Adore Me, care are biroul tehnic in România, a fost cumpărată de Victoria’s Secret într-o tranzacţie de 400 milioane dolari

​Compania Adore Me, care are biroul tehnic in România,...

Autor: Miruna Diaconu

02.11.2022, 18:30 857
Compania Adore me, care are biroul tehnic în România, a fost cumpărată de către Victoria’s Scret în schimbul sumei de 400 milioane dolari, conform CNBC. Adore Me, fondată în 2010,  în SUA, de către Morgan Hermand – Waiche, are un birou România, care reprezintă nucleul tehnic al întregului business.

Compania americană deţine firma Adore Me SRL, înfiinţată în 2021, care are ca obiect de activitate dezvoltarea de software. Compania locală a avut anul trecut afaceri de 21 milioane lei, în creştere cu aproape 30% faţă de anul anterior, în timp ce profitul s-a majorat cu 40%, până la 1 mil. lei, conform datelor Ministerului de Finanţe.

Conform aceleaşi surse, numărul angajaţilor a fost anul trecut aproape de 80 de persoane, însă numărul acestora a crescut constant de la an la an.

Potrivit platformei LinkedIn, din managementul companiei americane fac parte Eugen Neiculescu, Chief Experience Officer, Bogdan Lucaciu, director de tehnologie, Andrei Gigîrtu, vicepreşedinte Adore Me pentru software incubation, Bogdan Ghervan, vicepreşedinte pe growth & business technology. Totodată, în compania locală există şi un departament de marketing.

Conform unui raport al Victoria’s Secret,  Adore Me va înregistra anul acesta venituri de aproape 240 milioane dolari şi are un număr de 1,2 milioane de clienţi activi. Adore Me s-a concentrat încă de la început pe o viziune incluzivă, astfel că portofoliul companiei numără 77 de mărimi ale produselor sale.

„Adore Me s-a lansat pentru a deveni primul brand de lenjerie intimă care oferă mărimi extinse într-o gamă largă de stiluri şi categorii. De atunci, am continuat să ne exprimăm ADN-ul şi valorile de bază prin gama noastră diversă de produse, în timp ce ne construim pe baza noastră incluzivă”, se arată pe site-ul companiei.

Adore Me se bazează pe o platformă tehnologică care le oferă clienţilor posibilitatea de a-şi comanda produsele şi a le proba direct acasă înainte de a le achita, având chiar şi opţiunea de abonament lunar. Tocmai baza activă de clienţi şi opţiunile din plaftormă au fost cele care au atras Victoria’s Secret în această tranzacţie.

„Această achiziţie va fi un accelerator semnificativ pe măsură ce ne îndreptăm către creştere şi modernizăm fundaţia companiei noastre cu o mentalitate antreprenorială care pune tehnologia în frunte”, a declarat Martin Waters, CEO, Victoria's Secret, citat de The Wall Street Journal.

 
 ​​