Business Hi-Tech

Compania de servicii software end-to-end Roweb, cu afaceri de peste 4,3 mil. euro în 2021, are în plan deschiderea unui nou birou în Londra şi extinderea echipei

Compania de servicii software end-to-end Roweb, cu...

Autor: Alexandra Cepăreanu

01.03.2022, 10:36 159

Compania românească Roweb, ce implementează solutii software end-to-end, a încheiat 2021 cu vânzări de peste 4,3 milioane de euro, în creştere cu circa 20% faţă de anul precedent, au transmis printr-un comunicat reprezentanţii businessului. Planurile pentru anul în curs vizează deschiderea unui nou birou în Londra, extinderea echipei şi continuarea procesului de creştere a business-ului.

„Ne-am revenit rapid din şocul pandemiei şi ne-am adaptat la noul context şi mod de lucru hibrid sau remote, fiind o companie care lucra full on-site. Am reuşit să nu pierdem niciun client şi să ne menţinem echipele intacte. Mai mult, am crescut numărul de colegi şi am finalizat construcţia clădirii de birouri pentru HQ, în Piteşti. Pentru anul curent, avem în plan să ne extindem în special în pieţele de interes şi să menţinem aceeaşi tendinţă de creştere”, a spus Viorel Costea, CEO & co-founder al Roweb.

În cadrul Roweb lucrează în prezent o echipă de peste 130 de angajaţi - dintre care 80% developeri, numărul acestora înregistrând o creştere de circa 20% pe an. În prezent, compania are deschise mai multe roluri pentru poziţii tech (Angular, :Net, Node.js, PHP) şi pe domenii complementare (de exemplu, Business development sau Marketing.

„Compania are în prezent birouri în trei oraşe din ţară, respectiv Bucureşti, Piteşti şi Craiova, însă mulţi angajaţi lucrează remote din alte oraşe. (...) În atragerea noilor colegi, mizăm, pe lângă pachetele standard de beneficii şi salarii competitive, pe proiectele complexe şi stabile existente în Roweb, alături de lucru în echipe cu experienţă, ce includ seniori cu peste 15 ani în cadrul companiei”, au mai transmis reprezentanţii Roweb.

Roweb s-a lansat în urmă cu 18 ani, a mizat pe clienţi din piaţa internaţională şi a înregistrat un proces de creştere organică, de aproximativ 20% pe an. Principalii clienţi din portofoliul Roweb sunt din Europa (Marea Britanie, Danemarca, Belgia, Olanda, Elvetia, Germania), USA, Orientul Mijlociu şi România, jumătate din cifra de afaceri venind din colaborările cu firme din Marea Britanie.

De asemenea, 90% din business este generat de pieţele internaţionale, iar principalele industrii din care provin clienţii companiei sunt: recrutare & HR, finanţe & asigurări, imobiliare, turism & ospitalitate, retail/e-commerce, iar Roweb se bucură de colaborări foarte stabile, au mai spus reprezentanţii Roweb.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO