Compania românească Gomag, ce pune la dispoziţie magazinelor online o platformă de e-commerce, estimează să încheie anul 2024 cu o creştere de peste 30% a cifrei de afaceri, respectiv peste 3,5 milioane de euro, au transmis reprezentanţii companiei printr-un comunicat.
„Până la finalul anului, estimăm o creştere de peste 30% a cifrei de afaceri, adică peste 3,5 milioane euro. Anticipăm vânzări de peste 2 miliarde de lei, generate de cei peste 4.200 de comercianţi care folosesc platforma eCommerce Gomag pentru a vinde online. De asemenea, 2024 a adus pentru noi lansarea unui instrument, Gomag Campanii, care automatizează la maximum zona de Product Listing Ads pe Google pentru clienţii noştri”, a spus Cosmin Dărăban, co-fondator Gomag.
Instrumentul face parte din platformă şi lucrează direct cu algoritmul Google, a adăugat Aurelian Motica, co-fondator Gomag.
„Serviciul face parte nativ din platformă, lucrează direct cu algoritmul Google şi permite comercianţilor să promoveze mai eficient produsele, direct sub ochii clienţilor care le caută. Primele cifre după mai bine de 30 de zile de testare beta au adus medii ROAS pozitive în diverse nişe, cum ar fi ROAS 12.8x - Obiecte şi instalaţii sanitare, ROAS 11.8x - Scule şi unelte, ROAS 11.6x - Petshop sau ROAS 10.5x - IT & Electrocasnice”, a spus Aurelian Motica.
Cei doi reprezentanţi Gomag susţin că ediţia de anul acesta a adus o creştere de peste 31% YoY în vânzări pentru magazinele Gomag care au organizat campanii de tip BF şi o creştere de 18% YoY în numărul de comenzi.
„În perioada weekend-ului de Black Friday, pe Gomag s-au înregistrat vânzări de peste 40 milioane de lei. Dar dacă ne raportăm la intervalul extins abordat de clienţii noşti, adică perioada 8-15 noiembrie, vânzările totale au însumat peste 100 milioane de lei. Mulţi dintre clienţii Gomag au avut pe 8 noiembrie cel puţin o dublare a vânzărilor faţă de o zi normală, însă am întregistrat şi cazuri cu peste 15x creşteri”, completează co-fondatorii Gomag.
Pentru 2025, echipa Gomag şi-a propus o creştere constantă de 30%. „Tot pentru anul viitor, Gomag are în vedere accelerarea intrării pe piaţa din Moldova, prin dezvoltarea ecosistemului de eCommerce local, mai ales că în 2024 a organizat primul eveniment fizic marca Gomag MeetUp peste graniţă, la Chişinău, eveniment la care au fost prezenţi peste 150 de participanţi şi care a consolidat impactul platformei Gomag pe piaţa din Republica Moldova. Planurile pentru anul viitor includ şi o nouă ediţie Gomag SUMMIT & eCommerce Fest, cel mai mare eveniment anual marca Gomag, ce va avea loc la Bucureşti, în martie.”