Business Hi-Tech

Compania de servicii software end-to-end Roweb mizează pe e-commerce: „Vom aborda o strategie de creştere susţinută a diviziei, respectiv creşterea cu 50% a numărului de developeri şi a paletei de servicii”

birou Roweb

birou Roweb

Autor: Alexandra Cepăreanu

26.05.2022, 10:39 81

Compania românească Roweb, ce implementează solutii software end-to-end şi care a încheiat anul 2021 cu vânzări de peste 4,3 milioane de euro, are ca obiectiv pentru anul înn curs creşterea diviziei de e-commerce, atât la nivel de echipă, cât şi a proiectelor din portofoliu, arată un comunicat transmis de reprezentanţii companiei. În prezent, segmentul de e-commerce generează circa 10% din cifra de afaceri a Roweb, iar obiectivele reprezentanţilor companiei vizează o creştere anuală cu circa 30%.

„Roweb îşi menţine interesul pentru zona de e-commerce, iar în perioada următoare vom aborda o strategie de creştere susţinută a diviziei dedicate, respectiv creşterea cu 50% a numărului de developeri şi a paletei de servicii. Avem în vedere diversificarea serviciilor, abordarea mai multor platforme, pentru a putea răspunde mai multor clienţi şi pieţe tradiţionale. Urmărim dezvoltarea de parteneriate cu firme din vestul Europei (UK, Elveţia, zona Benelux şi zona Nordică), în care noi punem la bătaie expertiza şi echipe complexe de dezvoltare, iar partenerii vin cu proiectele şi experienţa de marketing/sales”, a spus Ştefan Nicolae, Head of eCommerce în cadrul Roweb.

Astfel, în 2022, Roweb vizează creşterea echipelor din divizia e-commerce cu 50% şi extinderea portofoliului pe noi industrii şi nişe de piaţă care să implice proiecte cu cel puţin acelaşi nivel de complexitate precum cele anterioare. În prezent, compania alocă circa 15 oameni din echipă pe proiecte de e-commerce şi obţine circa 10% din cifra de afaceri din această divizie.

De asemenea, în cadrul diviziei de e-commerce, Roweb mizează pe proiecte complexe în defavoarea volumului, astfel încât clienţii să beneficieze de echipe dedicate complete.

„Compania se adresează unei nişe din piaţă – business-uri online mari sau în plină dezvoltare –, cărora le oferă o paletă largă de servicii, în funcţie de nevoie specifice, de la dezvoltare software, la web design, mentenanţă, optimizări de website-uri vechi, migrare de date şi conţinut, integrări cu sisteme externe”, au mai transmis reprezentanţii Roweb.

Lansată în 2004, Roweb numără în prezent peste 130 de angajaţi, dintre care peste 80% sunt ingineri software, cu un nivel ridicat de expertiză. Roweb are birouri în Piteşti (HQ), Bucureşti şi Craiova şi angajaţi care lucrează remote şi din alte oraşe din ţară. În 2022, compania vizează deschiderea unui birou în Londra.

Principalii clienţi din portofoliul Roweb sunt din Europa, din ţări precum Marea Britanie, Danemarca, Belgia, Olanda, Elvetia, Germania, USA, Orientul Mijlociu şi România, jumătate din cifra de afaceri venind din colaborările cu firme din UK, iar top industrii deservite sunt recrutare & HR, finanţe & asigurări, imobiliare, turism & ospitalitate, retail/e-Commerce.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO