Banca Transilvania, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa bancară locală, are în plan să integreze în aplicaţia sa mobilă diferite servicii de la alţi furnizori ca parte a strategiei de diferenţiere pe piaţă.
„BT Pay nu este o aplicaţie pe care am lansat-o şi am pus-o frumos pe raft şi clienţii o accesează şi o lăsăm aşa. Credem foarte mult în complementaritate, nu doar la nivelul instrumentelor de plată, care reprezintă nivelul acela de igienă al aplicaţiei, ci la a integra inclusiv fintech-uri, alte companii, pentru că evident banca are resurse limitate, banca îşi va concentra resursele de dezvoltare pe elementele de bază, care au legătură cu bankingul. Vedem însă foarte multe oportunităţi în piaţa de companii care răspund unor nevoi specifice şi care au succes în rândul clienţilor şi pe care luăm în considerare să le integrăm. Am şi făcut paşi în direcţia aceasta, de colaborare cu fintech-uri“, a declarat în cadrul conferinţei ZF Mobilio ’19 Oana Ilaş, director pentru dezvoltarea şi managementul produselor de retail din cadrul Băncii Transilvania.