Business Hi-Tech

Constantine Kamaras, preşedinte al boardului de directori, Asociaţia IAB Europe: Digitalul a depăşit pentru prima oară TV-ul în Europa

Constantine Kamaras

Constantine Kamaras

Autor: Alexandra Marcu

10.06.2016, 00:05 165

Este prima dată când publicitatea online o depăşeşte pe cea de pe TV la nivel european. Sunt suficient de bătrân ca să îmi aduc aminte de zilele în care ne doream 1% din bugetul TV şi încercam să vindem bannere. UK este una dintre primele ţări în care publicitatea din mediul digital a întercut-o pe cea de la TV încă de acum câţiva ani. Cred că prima ţară din Europa unde s-a întâmplat asta a fost totuşi Danemarca.

 
Alt lucru interesant este faptul că această schimbare este încurajată de tehnologia mobilă. Este un clişeu, un stereotip, dar este adevărat că platforma sau canalul care are cea mai mare creştere este mobilul. Toate agenţiile sau publisherii trebuie să ţină cont de acest lucru.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO