Business Hi-Tech

ContentSpeed: Potenţialul de creştere pe piaţă locală de retail online încă e enorm. Doar 5% din comerţul tradiţional e activ şi online

Doina Vîlceanu, director de marketing şi dezvoltare în cadrul ContentSpeed

Doina Vîlceanu, director de marketing şi dezvoltare în cadrul ContentSpeed

Autor: Ioana Nita

28.07.2017, 00:03 869
„Suntem parteneri Google şi ştim mereu în avans ceea ce urmează să se lanseze. În plus, sunt o serie de criterii de legislaţie sau de marketing în domeniu“.
În prezent, doar 5% din comerţul modern activează şi în mediul online, ceea ce înseamnă că încă mai e mult loc de creştere pe segmentul IT care furnizează soluţii de comerţ electronic – de la platformă şi până la servicii de publicitate online. În aceste condiţii, compania locală ContentSpeed, înfiinţată în urmă cu 16 ani de familia Vîlceanu, încă mai are posibilitatea de a se dezvolta foarte mult pe piaţa din România, înainte de a se extinde în străinătate. „Avem câţiva clienţi din străi­nătate, însă încă mai avem mult loc de creştere pe piaţa locală. Piaţa de comerţ online reprezintă în prezent doar 5% din retailul tradiţional. Deci 95% din businessurile din România încă nu sunt prezente şi online”, a declarat Doina Vîlceanu, director de marketing şi dezvoltare în cadrul ContentSpeed. Din 2015 ea deţine 80% din acţiunile companiei, iar restul sunt deţinute de Elena Anghel, soţul ei – Radu Vîl­ceanu, retrăgându-se din acţionariat, con­form datelor publicate în Monitorul Oficial. Anul trecut compania a înregistrat afaceri de 2,6 mil. lei, în creştere cu 24% faţă de 2015. Veniturile ContentSpeed se împart între vânzările de licenţă pentru platforma de comerţ electronic dezvoltată intern, vânzările în regim SaaS (Software as a Service – plata lunară sau anuală) ale platformei şi din serviciile de postlivrare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO