Business Hi-Tech

Cora România a încheiat un parteneriat cu startup-ul de tehnologie Postis, care a dezvoltat o platformă pentru optimizarea livrărilor: „Creştem aria de livrare şi capacitatea de a răspunde solicitărilor făcute de clienţi în mediul online”

Cora România a încheiat un parteneriat cu startup-ul de...

Autor: Alexandra Cepăreanu

10.12.2020, 18:21 126

Lanţul de hipermarketuri Cora România diversifică serviciile de livrare a produselor pe care clienţii le comandă online şi încheie un parteneriat cu start-up-ul local de tehnologie Postis, înfiinţat în 2016, care a dezvoltat o platformă digitală ce face legătura dintre companiile de curierat sau curieri mai mici şi retaileri sau firme care pun la dispoziţia clienţilor opţiunea de livrare a comenzilor online, în vederea optimizării serviciului de livrare, potrivit reprezentanţilor grupului franco-belgian Louis Delhaize, care deţine o reţea de 11 hipermarketuri Cora, la nivel naţional.

„În noul context, cora caută soluţii pentru a răspunde nevoilor clienţilor, iar Postis devine un partener-cheie pentru că ne permite să livrăm în mod optim. Creşte astfel aria noastră de livrare şi capacitatea de a răspunde în cel mai scurt timp solicitărilor clienţilor”, a spus Claudia Badea, directorul operaţional e-commerce cora.ro şi directorul hipermarketului cora Lujerului, unul dintre polii de livrare e-commerce ai cora România.

În prezent, pot fi comandate online peste 40.000 de produse din hipermarketurile cora, din categorii diverse, precum alimente proaspete şi conservate sau congelate, produse pentru casă şi familie, electrice şi electrocasnice, produse pentru îngrijirea copiilor, băuturi, petshop.

„În ultimul an, contextul pandemic şi modificările apărute la nivelul obiceiurilor de cumpărare au accelerat transformarea digitală şi prezenţa tehnologiilor în viaţa de zi cu zi, de la modul în care lucrăm şi relaţionăm până la modul în care facem cumpărăturile. Tot mai multe categorii de produse sunt acum comandate online şi livrate la domiciliu, iar produsele alimentare, de uz casnic sau îngrijire nu fac excepţie”, a spus Mircea Stan, CEO Postis.

Platforma Postis permite alocarea celei mai bune opţiuni de livrare în mod automat, pe baza unor criterii legate de produsul transportat, destinaţie, condiţiile contractuale sau capabilităţile companiilor de curierat.

Compania lucrează cu majoritatea furnizorilor de servicii de curierat şi transport prezenţi pe piaţa locală, cu transportatori care nu au flote mari de autovehicule, dar şi cu furnizori externi.

„Avem destul de mulţi clienţi care fac livrări şi peste graniţele României. Comercianţii români îşi dau seama că acum piaţa locală este limitată şi merg către ţările din jur, precum Bulgaria, Ungaria, Cehia, Polonia. Aproximativ 5% din livrări sunt externe, dar acest segment are un ritm mult mai mare de creştere faţă de livrările interne“, a spus anterior pentru ZF Mircea Stan.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO