Business Hi-Tech

Cosmin Dărăban, CEO, Gomag: Devine normalitate să faci ecommerce şi să cumperi online. Lozul câştigător pentru comercianţii din online în următoarea perioadă e să îşi fidelizeze clienţii

Cosmin Dărăban, CEO, Gomag: Devine normalitate să faci...

Autor: Ştefan Stan

29.04.2020, 15:08 374

Noi suntem în prima linie, echipa face faţă şi avem creşteri. În această lună s-au activat peste 150 de magazine online noi. Sunt creşteri foarte mari pe anumte categorii, cum ar fi zona de sport în casă, grădină, baby şi hobby-uri. Este o solicitare foarte mare de la businessuri tradiţionale din mall, din magazine, de la producători, pentru a merge spre online, a declarat Cosmin Dărăban, CEO, Gomag, în cadrul videoconferinţei ZF IT Generation. 

El a spus că dacă vor continua lucrurile în această direcţie, este posibil să îşi dubleze targetul pentru 2020, să dubleze numărul de magazine adăugate.

”Căutăm în permanenţă colegi noi. Avem şi discuţii pentru expansiuni, suntem pregătiţi pentru creştere. Noi facem faţă, echipa este pregătită, venim cu soluţii noi. Am adus soluţii în această perioadă pentru toţi utilizatorii platformei”, a spus Dărăban. 

Ce a mai declarat: 

Dezvoltăm mereu procesul de vânzare. Noutăţile sunt spre vânzare şi spre fidelizarea clienţilor. Lozul câştigător pentru comercianţii din online în următoarea perioadă e să îşi fidelizeze clienţii, să comunice cu ei şi să îi aducă înapoi. Şi asta face platforma noastră foarte bine.

Sunt foarte multe companii mari care până acum aveau o prezenţă într-un site de prezentare şi acum au intrat în zona comercială, să vândă ei.

Noi suntem foarte activi în piaţă. Avem peste 1.300 de magazine active, lucrurile funcţionează.

Targetul era spre 1.700 de magazine active până la finalul anului, este posibil să ne îndreptăm spre 2.000 dacă lucrurile vor continua aşa.

Piaţa va creşte, chiar dacă se relaxează lucrurile şi în offline, în business este vorba de oameni.

Faptul că oamenii cumpără dintr-un magazin fizic sau online, e mult mai comod. Pentru businessul tradiţional în special este un nou canal de vânzare. Devine o normalitate să faci ecommerce şi devine şi o normalitate să cumperi online, nu mai este doar un moft.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO