Business Hi-Tech

Crikle, o companie din Londra care dezvoltă o soluţie de vânzare la distanţă, vrea să strângă jumătate de milion de euro prin SeedBlink.com

Crikle, o companie din Londra care dezvoltă o soluţie de vânzare la distanţă, vrea să strângă jumătate de milion de euro prin SeedBlink.com

Autor: Ioana Nita

03.12.2020, 00:00 52

Compania Crikle din Londra, care dezvoltă o soluţie de vânzare la distanţă, se listează pe 3 decembrie pe platforma locală de equity crowdfunding SeedBlink.com cu scopul de a obţine o finanţare de 500.000 de euro. Compania a fost fondată de Diwaker Singh în 2019, binecunoscut în România pentru implicarea sa în companii globale de origine locală, precum RAV Antivirus, Avangate, Coinzone şi Vector Watch. Crikle a primit deja 100.000 euro din partea unor investitori privaţi, înainte de listarea sa publică pe SeedBlink. Unul dintre primii săi suporteri, Radu Georgescu, a făcut, de asemenea, o investiţie suplimentară pentru a sprijini compania în următoarea sa etapă de dezvoltare.  Cu o echipă de cercetare şi dezvoltare în Bucureşti şi o echipă de management şi marketing cu rădăcini britanice, Crikle dezvoltă o soluţie de tehnologie inteligentă pentru vânzarea de la distanţă binevenită în noul context de piaţă în care vânzarea de oriunde din lume, către oricine din lume este o prioritate pentru toate afacerile. 

Mai exact, compania le pune la dispoziţie clienţilor o soluţie comercială care oferă instrumentele de care un agent de vânzări are nevoie pentru a vinde de la distanţă de pe o platformă unificată. Soluţia Crikle este formată din cinci componente de bază - implicarea clienţilor, gestionarea feedback-ului, facilitarea vânzărilor, gestionarea conţinutului şi analiza vânzărilor. „Profesioniştii în vânzări se confruntă cu dificultăţi în derularea activităţii lor principale de la distanţă, deoarece trebuie să se bazeze pe instrumentele de întâlnire online pentru a face acest lucru. Apelurile video îi ajută doar într-o mică proporţie în procesul de vânzare. Ei au nevoie de o platformă de vânzări de la distanţă completă, integrată cu CRM-ul lor, de unde pot înregistra şi transcrie cu exactitate feedback-ul clienţilor, pot accesa cu uşurinţă listele de verificare şi documentele de care au nevoie în timpul unui apel cu clienţii şi, bineînţeles, prin care să efectueze apelul video cu clienţii. Nicio platformă unică disponibilă astăzi nu poate îndeplini toate aceste sarcini într-un mod uniform, în afară de Crikle”, a declarat Diwaker Singh, fondator şi CEO al Crikle.

În prezent, produsul Crikle se află în faza beta, compania având peste 100 de clienţi plătitori şi peste 500 în sistem trial pe cele două pieţe pe care activează - Marea Britanie şi Statele Unite. În următorii trei ani, compania şi-a propus să ajungă la peste 30.000 de clienţi.

 
AFACERI DE LA ZERO