Business Hi-Tech

Cristian Bolocan, SEO CupCake: Companiile vor plăti 6 mil. euro în 2020 doar pentru optimizări care să le ajute să iasă mai în faţă la căutările pe Google

Cristian Bolocan, SEO CupCake: Companiile vor plăti 6 mil. euro în 2020 doar pentru optimizări care să le ajute să iasă mai în faţă la căutările pe Google

Cristian Bolocan: Bugetul SEO trebuie să fie gândit anual şi trebuie să ţină cont de următoarele aspecte: gradul de vizibilitate actual în raport cu competitorii, micro şi macroobiectivele pe care le stabileşte fiecare afacere şi dimensiunea proiectului

Autor: Adrian Seceleanu

21.08.2020, 10:45 307

Retailerii online, dar şi alţi jucători - de la companii de media până la vedete online (aşa numiţii „influenceri“) - vor plăti în 2020 circa 6 milioane de euro doar pentru servicii de optimizare a site-urilor şi conţinutului (SEO - search engine optimization) care să permită o poziţionare mai bună în căutările pe Google, motorul de căutare pe net care domină piaţa locală şi care reprezintă o sursă semnificativă de trafic. Suma nu include şi banii plătiţi pentru afişarea de reclame prin intermediul Google, care este estimată la câteva zeci de milioane de euro pe an.

„Estimăm că piaţa serviciilor de SEO din România, în 2020, va ajunge la aproximativ 6 milioane de euro, o creştere forţată pe fondul nevoii de digitalizare a afacerilor în contextul creat de pandemia COVID-19. Anul precedent, conform estimărilor noastre în baza bilanţurilor financiare ale companiilor de top din această industrie, piaţa pentru servicii SEO a fost la aproximativ 5 milioane de euro“, a declarat pentru ZF Cristian Bolocan, Head of SEO Department, în cadrul SEO CupCake, agenţie de marketing digital fondată în 2012, ce oferă servicii de SEO, web design, campanii Pay-per-Click (PPC) şi design grafic.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO