Business Hi-Tech

Cristina Pateşan, Orange: În oraşele mari preţul nu e primul criteriu în alegerea smartphone-ului

Autor: Luciana Georgescu

29.09.2014, 00:06 411
Alegerile clienţilor pe piaţa de telefonie mobilă au suferit schimbări semnificative, de la decizii bazate exclusiv pe preţ la decizii influenţate de ser­vicii specifice pentru smartphone-uri şi tablete, pre­cum viteza traficului de date, a declarat Cristina Pateşan, manager divizie de produse al Orange Ro­mânia - cel mai mare jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, invitată la emisiunea ZF Live.
 
„Există zone unde alegerea clienţilor se face încă în funcţie de preţ, însă în oraşele mari, pu­ternic digitalizate, cum este cazul Capitalei, clienţii aleg după alte criterii, în general trenduri stabilite la nivel global“, a spus ea.
 
Unul dintre cele mai importante aspecte pe care clienţii le iau în considerare la achiziţia unui smartphone este dimensiunea ecranului. Viteza traficului de date şi brandul sunt şi ele elemente importante. „Încercăm să avem mereu în portofo­liu produsele pe care clienţii noştri şi le doresc. Vrem şi simţim în trendul vânzărilor o creştere a smartphone-urilor care permit viteză 4G la trafic de date.“ Ea a mai precizat că specificaţiile tehnice ale unor branduri renumite de smartphone-uri îmbinate cu dorinţa românilor de a plăti un preţ cât mai mic au condus la o sporire a vânzărilor de smart­phone-uri brand propriu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO