Business Hi-Tech

Criza coronavirus. Furnizorul de servicii de outsourcing CGS se confruntă deja cu o scădere a cererii din Italia şi se aşteaptă la un impact negativ financiar

Vladimir Sterescu, country manager al CGS România: În cadrul CGS România, dar şi global, infrastructura era deja pregătită pentru lucrul de acasă şi de altfel avem de mai multă vreme echipe care lucrau remote cu precădere în Bucureşti, Târgu-Jiu şi Braşov.

Vladimir Sterescu, country manager al CGS România: În cadrul CGS România, dar şi global, infrastructura era deja pregătită pentru lucrul de acasă şi de altfel avem de mai multă vreme echipe care lucrau remote cu precădere în Bucureşti, Târgu-Jiu şi Braşov.

Autor: Ioana Nita

17.03.2020, 16:25 181

Gigantul american din outsourcing a reuşit să migreze circa 66% din cei peste 4.000 de angajaţi ai săi din România de la munca la birou la munca la domiciliu în doar câteva zile. 

Computer Generated Solutions România, subsidiara locală a companiei americane cu acelaşi nume, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de outsourcing de pe piaţa autohtonă, se aşteaptă la reduceri ale volumelor de lucru de la clienţi în contextul actual al pandemiei Covid-19 de la nivel global, ceea ce se va traduce cel mai probabil şi într-o scădere a businessului. 

„Estimăm că vom vedea o scădere a volumelor care vin de la clienţi şi, de altfel, acest lucru deja s-a întâmplat în cadrul clienţilor din Italia. Această scădere a volumelor este posibil să ne afecteze şi financiar. Cel mai probabil vom vedea o scădere a performanţei pe proiectele de vânzări deoarece vor fi mulţi cei care, o perioadă, nu vor mai cumpăra produse sau servicii pe care le vând echipele noastre“, a declarat Vladimir Sterescu, country manager al CGS România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO