Business Hi-Tech

Criza coronavirus. Telekom România, grup cu afaceri anuale de 1 mld. euro: Autorităţile ar trebui să sprijine mediul economic pentru ca acesta să nu se prăbuşească dar şi să prevină răspândirea virusului

Grupul condus de Miroslav Majoros cere măsuri pentru sprijinirea mediului de afaceri

Grupul condus de Miroslav Majoros cere măsuri pentru sprijinirea mediului de afaceri

Autor: Adrian Seceleanu

22.03.2020, 18:39 227

Telekom România, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţa locală, cu afaceri de aproape un miliard de euro în 2019, consideră că unele dintre principalele măsuri care ar trebui luate de autorităţi în contextul crizei coronavirus ar trebui să fie legate de sprijinirea mediului economic şi de reducerea gradului de răspândire al virusului Covid-19, au declarat pentru ZF reprezentanţii companiei.

“În acest moment, toate eforturile trebuie să fie concentrate pe prevenirea răspândirii acestui virus şi protejarea populaţiei, sprijinind totodată mediul economic pentru a nu se prăbuşi. Avem încredere că autorităţile europene şi naţionale vor lua măsurile necesare pentru sprijinirea mediului de afaceri”, au declarat pentru ZF reprezentanţii grupului condus de slovacul Miroslav Majoros.

Întrebaţi care este cea mai mare provocare pentru grup în prezent, reprezentanţii Telekom au răspuns: “Ca în orice alt domeniu de activitate, cea mai mare provocare este reprezentată de adaptarea rapidă, pentru a ne proteja angajaţii, partenerii şi clienţii, dar în acelaşi timp pentru a furniza servicii la un nivel optim. Trecerea de la comunicarea directă la instrumentele digitale pe scară largă implică necesitatea de a ne adapta, colabora şi furniza performanţă la nivelul maxim posibil în circumstanţele actuale. Telekom Romania şi-a simplificat portofoliul de servicii şi a lansat o serie de iniţiative care să îmbunătăţească experienţa clienţilor, cu accent pe interacţiunea digitală. Telekom Romania a încurajat şi încurajează adoptarea aplicaţiei de management al contului, MyAccount, pentru gestionarea mai uşoară a contului şi a serviciilor utilizate, inclusiv pentru plata acestora online. În plus, conform datelor interne, în al patrulea trimestru al anului trecut, peste 92% dintre întrebările şi solicitările clienţilor transmise în Call Center au fost soluţionate de către agenţii Telekom de la primul apel.”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO