Business Hi-Tech

Criza coronavirus. Vodafone România, primul operator de telecom care răspunde întrebărilor despre amânarea la plată a facturilor: Analizăm constant situaţia şi ne vom adapta acolo unde este necesar

Criza coronavirus. Vodafone România, primul operator de...

Autor: Adrian Seceleanu

23.03.2020, 09:10 1461

Vodafone, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de telefonie mobilă, care a achiziţionat şi urmează să integreze şi compania de cablu UPC, cu o bază de aproximativ 10 milioane de clienţi, a început să primească de la clienţi - în contextul crizei provocate de epidemia de coronavirus - cereri de amânare la plată a facturilor, au precizat pentru ZF reprezentanţii companiei.

“În acest moment, există două tendinţe ale clienţilor Vodafone, în funcţie de necesităţile specifice. Am primit atât solicitări privind dorinţa de a plăti în avans serviciile de care beneficiază, cât şi solicitări de amânare a plăţii. Analizăm constant situaţia şi ne vom adapta acolo unde este necesar pentru a asigura o experienţă foarte bună clienţilor”, au declarat reprezentanţii operatorului.

Vodafone este până în prezent singura compania mare de telecomunicaţii de pe piaţă care a oferit un răspuns la întrebările ZF privind modul în care sunt / vor fi tratate eventualele solicitări ale clienţilor de a amâna plata facturilor în contextul în care mulţi angajaţi au veniturile ameninţate în contextul crizei Covid-19.

Vodafone menţionează că dincolo de analiza cererilor legate de facturi a decis să lanseze campanii promoţionale dedicate adaptate contextului. “De exemplu, una dintre măsurile pentru a ajuta clienţii noştri să rămână conectaţi fără nicio grijă legată de costuri a fost luată în weekend de către Vodafone România: toate apelurile din Franţa, Italia, Spania, Germania şi Marea Britanie către România sunt gratuite până la finalul lunii pentru toţi clienţii Vodafone.

Mai mult decât atât, începând din 19 martie, clienţii persoane fizice au posibilitatea de a activa, până la finalul lui martie, un bonus de 300 de minute internaţionale disponibile pentru apeluri către Italia, Spania, Germania, Franţa, Marea Britanie şi Austria. Bonusul poate fi activat direct în My Vodafone.

Pentru companii, oferim o serie de oferte, în funcţie de nevoile de business: 300 de minute internaţionale pentru fix şi mobil pentru Italia, Spania, Germania, Franţa, Marea Britanie, Austria şi toate ţările din Spaţiul Economic European până pe 31 martie. În plus, companiile care nu au opţiuni active în planurile tarifare, pot beneficia de o extraopţiune cu minute sau date mobile naţionale nelimitate sau 600 de minute internaţionale în cadrul SEE gratuit, până pe 15 aprilie.”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO