Business Hi-Tech

Cum pot magazinele să se folosească de tehnologie pentru îmbunătăţirea relaţiei cu clienţii şi crearea de interacţiuni personalizate

Urmează videoconferinţa ZF #TeamsWork Piaţa de retail

Cum pot magazinele să se folosească de tehnologie...

Autor: Adrian Seceleanu

16.06.2020, 00:06 253

Ziarul Financiar împreună cu Microsoft au creat ZF #TeamsWork - o platformă online unde se pot împărtăşi idei, inovaţii şi iniţiative din cele mai importante domenii: educaţie, finanţe, sănătate, retail şi industria prelucrătoare. Miercuri 17 iunie, ZF şi Microsoft vă invită la cea de-a treia emisiune din seria ZF #TeamsWork, în cadrul căreia tema principală este reprezentată de piaţa de retail, care va avea loc între orele 10:00 - 11:30.

De ce o videoconferinţă dedicată pieţei de retail? Ne aflăm într-una dintre cele mai interesante perioade în care asistăm la accelerarea tranziţiei de la retailul tradiţional către cel digital. Provocările sunt reale: perturbarea intensă a industriei, nevoia de diferenţiere pentru a rămâne relevant în piaţă şi optimizarea resurselor pentru o eficienţă operaţionala sporită.

Printre invitaţii care vor participa la emisiunea de miercuri 17 iunie se numără: Violeta Luca - general manager Microsoft România, Tudor Manea - COO, senior VP România, Bulgaria şi Ungaria, eMAG şi Robert Berza - general manager, Fashion Days.

Printre temele de discuţie care vor fi abordate în cadrul evenimentului se numără: îmbunătăţirea relaţiei cu clienţii şi crearea de interacţiuni personalizate; reducerea diferenţei dintre experienţa consumatorului în magazinul tradiţional şi magazinul digital; colaborare îmbunătăţită pe toate segmentele de business şi valorificarea puterii cloud-ului şi a inteligenţei artificiale.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO