Business Hi-Tech

Cum poţi dezvolta un magazin online cu maximum 100 de lei pe lună

Autor: Magraon Andreea

20.09.2010, 23:57 89

Asesoft Net, companie care oferă soluţii web pentru mediul deafaceri şi care gestionează comparatorul de preţuri shopmania.ro, alansat platforma ShopMania Biz, care permite crearea de magazineonline, cu care speră să atragă până la sfârşitul anului 2.000 denoi retaileri. În prezent, 3.000 de magazine folosesc aceastăplatformă.

"Aproape oricine îşi poate crea un magazin online: cei care auconstruit un business offline şi vor o extindere, cei care au dejaun magazin online şi au planificat dezvoltarea unei noi platformede vânzare sau, pur şi simplu, cei care fac acum primii paşi îndirecţia comerţului online", a declarat Arthur Rădulescu, directorgeneral al Asesoft Net.
Potrivit modelului de business al ShopMania Biz, cei care dorescsă-şi creeze un magazin online pot alege unul dintre cele treipachete puse la dispoziţie de site, unul gratis şi două contracost. Acestea din urmă presupun abonamente lunare de 72 de lei,respectiv de 108 lei. Cei care optează pentru cele cu plată, auacces la mai multe opţiuni pentru viitorul magazin, precum imaginimultiple la produse, rapoarte de analiză, dar şi secţiuni decomentarii. De asemenea, ei primesc câte un voucher de 35 de europentru a-şi putea face reclamă pe Google, cel mai mare motor decăutare din lume, prin sistemul Google AdWords.

ShopMania, portal prezent în 25 de ţări, a fost lansat în urmă cupatru ani şi reprezintă 80% din afacerile totale ale Asesoft Net.În cadrul firmei există două direcţii, una de dezvoltare deaplicaţii web pentru clienţi, în special pentru cei din afară, şiportalul ShopMania. Potrivit datelor de pe www.trafic.ro,shopmania.ro a avut luna trecută 1.154.360 de clienţi unici, fiindpe locul doi pe site după www.okazii.ro, care a înregistrat înaceeaşi lună 1,7 milioane de vizitatori unici. Portalulînregistrează în jur de 350.000 de vizitatori unici pe zi (pe toatepieţele pe care e prezentă compania). Cei mai mulţi vizitatori suntdin România, următoarele pieţe fiind Italia, Spania, Franţa Poloniaşi Por­tugalia.
Compania a avut anul trecut afaceri de 700.000 de euro, potrivitoficialilor Asesoft Net, care estimează o creştere cu 20% aveniturilor în acest an. Asesoft Net face parte din grupul Asesoft,deţinut de omul de afaceri Sebastian Ghiţă.
Cel mai mare magazin online de pe piaţa locală este eMAG, care aobţinut afaceri de 41 de milioane de euro în primele şase luni aleanului, în creştere cu 64 de procente comparativ cu aceeaşiperioadă a lui 2009.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO