Business Hi-Tech

Cumpărăturile de haine şi încălţăminte se mută în online. Retailerul polonez de fashion online ANSWEAR: Am avut vânzări de peste 10 milioane de euro în S1/2020 în România, în creştere cu 35%. „În primul semestru din 2020 am sărit de 150.000 de comenzi pe ANSWEAR.ro, luna cu cele mai multe comenzi online fiind aprilie“

Cumpărăturile de haine şi încălţăminte se mută în online. Retailerul polonez de fashion online ANSWEAR: Am avut vânzări de peste 10 milioane de euro în S1/2020 în România, în creştere cu 35%. „În primul semestru din 2020 am sărit de 150.000 de comenzi pe ANSWEAR.ro, luna cu cele mai multe comenzi online fiind aprilie“

Raluca Radu, country manager pentru ANSWEAR în România: Ne menţinem ţinta de creştere a afacerilor la 30% anul acesta, dar evident că totul depinde mult de contextul pandemiei. Însă e-commerce-ul şi comerţul online de fashion au cunoscut o accelerare în acest context.

Autor: Ioana Nita

18.08.2020, 09:45 501

ANSWEAR România, subsidiara locală a retailerul polonez de fashion online, a înregistrat în prima jumătate a acestui an o creştere a vânzărilor de 35% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2019, cifra de afaceri depăşind astfel 10 milioane euro. Deşi vânzările articolelor de modă au scăzut iniţial la începutul pandemiei, românii au început apoi să îşi schimbe din obiceiurile de consum şi să comande mai mult online, forţaţi oarecum şi de noile împrejurări.

„Primul semestru al acestui an a reprezentat pentru ANSWEAR.ro o creştere cu 35% a business-ului, peste aşteptările noastre, depăşind deja cifra de 10 milioane de euro în vânzări. Dacă ţinem cont de faptul că bugetul de marketing a fost redus pentru prima perioadă a pandemiei şi că per total a fost în scădere faţă de 2019, este clar că a fost un rezultat bun, datorat creşterii generale a pieţei de e-commerce în această perioadă. Dacă până la finalul lui 2019, aproximativ 3 milioane de români cumpărau online, acum suntem convinşi că numărul lor a crescut semnificativ. Ce am mai observat noi a fost şi o uşoară creştere a comenzii medii şi, mai ales, o creştere a vânzărilor pentru brandurile medium-high din portofoliul nostru cum ar fi Red Valentino, DKNY, Karl Lagerfeld, Lauren Ralph Lauren, Twinset, Patrizia Pepe, Armani Exchange, Emporio Armani“, a declarat pentru ZF Raluca Radu, country manager pentru ANSWEAR în România.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO